torsdag den 22. september 2011

TO-DO

Så er jeg så heldig at westmose starter TO-DO TA-DA op igen, og jeg skal heltsikker være med. Jeg har  nogle projekter som bare får lov at ligge alt for lang tid uden at blive gjort færdig, og her er en aftale og lidt pres en rigtig god ting.  Denne uge vil jeg ordne mit sy rum, her er virkelig mange ufærdige projekter, og her mener jeg ikke sy projekter. Jeg mener rydde op, gøre rent, organisere, pynte og gøre hyggelig. Jeg er træt af at hver gang jeg skal bruge en lille ting så skal jeg kigge i 7 kasser, for intet har en fast plads, det betyder også at alt ligger og roder for jeg ved ikke lige hvor jeg skal ligge mine ting når jeg er færdig med at bruge dem. Jeg er ikke særlig god til at organisere, så projektet kommer til at fylde en del inde i mit hoved, inden jeg har fundet de helt rigtige løsninger. Men jeg er sikker på at det nok skal blive godt og jeg glæder mig til at komme igang.



11 kommentarer:

  1. Årh manner bare jeg havde sådan et skønt syrum ...*misundelse*

    SvarSlet
  2. Det har jeeeeeg :D
    Jeg har dog valgt at placere mit dejlige sybord foran vinduet, så jeg kan nyde udsigten.
    Hvad jeg dog ikke var klar over, før jeg satte mig ved maskinen første gang, var - at pga udsigten virker rummet bare SÅ meget større og mere luftigt, når jeg sidder ved bordet.
    Og dén fornemmelse elsker jeg.
    Kan ikke så godt det med, at føle jeg er pakket ind i et hjørne...
    Jeg ville dog ikke (kan ikke!) undvære at kunne komme til vindueskarmen (da mit værelse og min indre ordenssans er ligesom din), så jeg har sat bordet på skrå og lidt udfra hjørnet.
    Og jeg har ikke så gode erfaringer med oprydt i dét som ingen naturlig plads har - for så kan jeg SLET ikke finde det.
    Så jeg har en (*hoost* læs: flere) kasse/steder hvor de har sin(e) faste plads(er)...
    God arbejdslyst og fornøjelse ☼ ☻

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig at have sådan et fantastisk rum - endda med dejlig udsigt til det grønne. ville ønske jeg også kunne have sådan et helt for mig selv - det skal nok blive hyggeligt! Jeg er lidt bekymret/imponeret over din tidshorisont - kan du virkelig nå det i denne uge?

    SvarSlet
  4. Orv sikke et projekt men hvor bliver det lækkert når det hele er på plads. Skønt rum med masser af lys og muligheder - god arbejdslyst :-)

    SvarSlet
  5. Super fedt rum du ellers har der... Det må jeg sige...

    Dog glæder jeg mig til at se når der kommer lidt mere "skik" på rummet..... Så tror jeg virkelig kreativiteten kommer til udspejle sig der inde:-)

    Flot rum, smuk udsigt

    SvarSlet
  6. måske du skulle overveje at sætte labels på kasserne med tekst der fortæller hvad der skal i ? det har jeg gode erfaringer med ved du nok... hi,hi.. men den samme to-do kunne jeg godt have behov for.. ved bare ikke lige om jeg skal sætte flere krav til hvad jeg skal nå lige pt...er lidt stresset over arbejde, 3 årsfødselsdag imorgen osv..

    SvarSlet
  7. Dejligt rum - mit krea-rum trænger også til noget organisering og oprydning - men det er så skønt at have muligheden :)

    SvarSlet
  8. Snyyyyd, ej det kan man ikke sige som 41 årig, vel. hehe
    Hvor er det bare et super lækkert rum, lyst og lækkert og en masse GODE dager kan jeg se :o)

    Glæder mig til efterbilleder ;o9

    God fornøjelse :o)

    SvarSlet
  9. Vibeke: Mange tak jeg er også glad for rummet, nu håber jeg bare jeg kan forvandle det fra et roderum til et lækkert syrum inden torsdag.

    Zgrubler: God ide med bordet, kan godt forestille mig at det må være rart at kunne side og kigge ud, Jeg har også en masse kasser og skuffer, det er nogle af dem jeg skal have sat lidt i system.

    Pimp me up: Jeg håber jeg kan nå det, men jeg får heltsikker travlt. Der er ikke et rum, det er bare kvisten oppe på loftet, men jeg har dejlig udsigt ud over haven.

    Westmose: Mange tak, jeg glæder mig også til at komme i sving, og dejlig du har lavet TO-DO nu har jeg en tidsplan, det er dejlig.

    Louise: Det er kvisten oppe på loftet, det er sådan en slags gennemgangsrum, men lige ved siden af har Filippa Værelse, så jeg kan godt side og lave noget, mens hun leger på værelset, det er lidt fedt.

    Ellen: Ja måske skulle jeg tage lidt ved lære af dig, du har jo helt styr på det med labels :)

    Mette: Det er heltsikker dejlig at have sådan et rum, jeg er så glad for de. Måske du skulle melde dig på en TO runde, med dit syrum også :)

    FamilienG: Mange tak, jeg føler mig også rigtig priviligeret at jeg har sådan et rum, og det bliver bare så meget bedre når jeg har fået orden i sagerne.

    SvarSlet
  10. Uh en lækkert rum det bliver på torsdag! Og godt sted at starte... så er der klar til de kommende ugers to-do/ta-da!

    Rigtig god arbejdslyst!

    SvarSlet
  11. Wow... Jeg ville gerne bytte mine To-Do's med din... Det sku ikke ta' mig mange øjeblikke (og en hel del IKEA-kasser) at få organiseret (og sandsynligvis også alfabetiseret og farvekoordineret) det lækre rum...
    http://likebree.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...