tirsdag den 6. september 2011

nye puder






Vi er ved at få gravet fiberbredbånd ned oppe på vejen, ved ikke om det er fordi jeg ikke har meldt mig på at de lige valgte at grave min TDC kabel over :)) nej den søde vejarbejder var virkelig ked af det, men det kunne ikke ændre på at TDC mente at det nok vil tage 6-7 dage, inden jeg kan forvente igen at have forbindelse til omverden ØV ØV ØV. Men der er jo ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget, det gav lige lidt ekstra tid til at få syet to nye puder til sofaen. Og hvordan kan jeg så lige blogge om det tænker du nok, jamen min søde nabo veninde inviterede lige på kaffe og computerhygge, så fantastisk med venner når man er i nød. Så nu vil jeg lige en hurtig tur på netbank, rundt i blogland, tjekke lidt andre småting mens min veninde laver kaffe, resten af tiden skal der nok bare snakkes. Så for en gangskyld gør det ikke så meget at min blog tager et døgn om at opdatere med nyt indlæg, for jeg bliver ikke hængende så langtid i aften :) Rigtig god aften til jer, hvis altså indlægget kommer ud, ellers godmorgen.

6 kommentarer:

  1. Lyder faktisk som en rigtig dejlig aften, og super flotte puder.

    Tænker de passer helt perfekt hjem til dig:-)

    SvarSlet
  2. Hygge med superfine puder og mere hygge med sød nabo veninde :o))

    SvarSlet
  3. Hej, Jeannett
    Jeg har Tildelt dig en award.
    http://annaweinreich.blogspot.com/
    Håber, du vil lege med :)

    SvarSlet
  4. Louise: ja det var også super hyggelig og faktisk gentager vi det her til aften så jeg kan kommer lidt på bloggen igen, den er altså lidt svær at undvære.
    Auvilles: mange tak

    FamilienG: Jeg har en gammel sofa som jeg rigtig gerne vil have skiftet ud, men syntes ikke lige jeg har pengene til den jeg gerne vil have, så planen er at sy en masse puder, håber så man ikke ser så meget min grimme sofa :)

    Anne: Mange tak, Jeg kigger lige ind til dig.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...