tirsdag den 27. september 2011

Sengetæpper




Æblepigen har været syg i dag, når hun er syg er hun ikke en af dem der bare sover hele dagen, nej der har hun helt klart arvet noget fra sin far :) Ingen skal være i tvivl om at hun har ondt, også selv om det bare er en lille smule, det skal hun nok sørge for. Så jeg har gået meget stille med tingene i dag, for ikke at skabe de helt store konflikter. Vejret har heldigvis været super i dag, så selv om hun har ondt i halsen, har der været energi til at løbe lidt på sin nye løbecykel. Desvære har jeg ikke haft meget tid til at gøre min torsdags DO-DO færdig så jeg begynder at blive lidt bekymret for om jeg når det.
Der er dog blevet tid til at klippe firkanter til et junior dyne betræk, som jeg håber at jeg kan sy færdig i aften, hvis altså æblepigen falder i søvn inden midnat (den var 2 i går inden hun sov) Stoffet jeg har brugt til dynebetrækket er ene retro stoffer som jeg har samlet og farverne skal passe til både dreng og pige, Jeg har nemmelig noget helt speciel i tankerne med det, som jeg vil fortælle mere om i morgen, hvis altså jeg når og sy det færdig i aften.
God aften alle 

11 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med din skønne pige

    Ser ud til at blive et rigtig fint betræk - håber du "får lov" til at sy på det i aften

    SvarSlet
  2. Det bliver nogle fine betræk. Glæder mig til at høre om din idé.
    God bedring med æblepigen der ikke lider i stilhed, haha.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et smukt tæppe! Dejlige farver!

    Hvad angår krea-dag kan jeg meget vel have glemt dig - hvis du IKKE har modtaget en mail her til aften, så send lige en mail til mig på akjoensson@hotmail.com.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Jeg er også igang med et sæt sengetøj til Villads. Dog i voksenstørrelse, for regner med at han skal ha' en voksen dyne i julegave.
    God bedring med æblepigen:-)

    SvarSlet
  5. Årrr det blir flot, både dreng og pige kommer til at elske det.

    Rigtig go bedring med æblepigen, håber hun får en go nat og har det bedre imorgen.

    har i prøvet med lidt børnepanodil??

    SvarSlet
  6. god bedring med hende.
    Og hvor er det fint det sengetæppe, glæder mig til at se det færdigt :)

    SvarSlet
  7. det tegner jo til at blive rigtig fint - glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  8. God bedring med hende. Håber du får tid til det hele!
    /Liv

    SvarSlet
  9. god bedring- håber du sov lidt i nat- fine sager- lækkert stof- altså det jeg ikke har set før :-)

    http://livetsomsdan.blogspot.com/2011/08/blogtrfhygge.html
    se lige her mht blogtræf d. 1-10 i Åbybro.. vi talte om det pr tlf...

    SvarSlet
  10. Pernille: Tak, jeg fik lov at sy og som du kan se så er det blevet færdig.

    Christina: Nej hun lider bestemt ikke i stilhed :) og ideen er nu på bloggen

    Anna: Tak jeg sender dig lide en mail.

    Auvilles: Tak, måske du viser betrækket frem på bloggen når du er færdig.

    Louise: Hun sov heldigvis hele natten og har været super frisk i dag.

    Marolle: tak, Jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte på da jeg skrev overskriften, var nok lidt træt for det er et dynebetræk jeg er ved at sy og som du nu kan se nu så er det til en give away.

    Anne: Tak jeg håber der er rigtig mange der kan lide det, det er jo lidt svært når man både skal ramme til både dreng og pige.

    LIv: tak, heldigvis nåede jeg at få syet i går, dejlig når hun sover, for det gør lidt undt i hjertet når man har barn syg og de ikke kan sove fordi de har undt.

    Ellen: tak, ja du kender jo noget af det, håber du kan lide det færdige resultat.

    SvarSlet
  11. ja det ser godt ud- der tog du r.... på os :-) det er meget mærkeligt- min blogroll opdaterer slet ikke med dine indlæg pt....nå men jeg kan jo adressen udenad...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...