torsdag den 20. juni 2013

Give Away Nomess Balsabox

 



Denne gang har jeg en lavet en rigtig fin give away til jer i samarbejde med en af mine absolut yndlings butikker Lime Din Bolig. dk 

Du kan vinde en af de rigtig fine og praktiske Balsaboxe str M fra Nomess, det er den nederste box på mine billeder.
Som i kan se har den en rigtig fin og anvendelig størrelse, boxe generelt er super praktiske til mange ting og jeg syntes det er dejlig at der endelig er kommet nogen i træ som modspild til alle de stof og tapet boxe vi har set længe.

Alt du skal gøre for at være med er at skrive en kommentar herunder, men du er selvfølgelig meget velkommen til at dele billedet, så vil jeg gerne du bruger det nederste billede

Jeg vil opfordre jer til at kigge forbi Lime Din Bolig's Facebook side lige her, eller deres blog lige her, 2 gode steder at holde sig opdateret med hvad der kommer af nye skønne ting til boligen.

Jeg trækker en heldig vinder søndag den 7 Juli 2013, så skynd jer at skrive en kommentar og i er med.


116 kommentarer:

  1. De er så smukke de æsker - Så jeg er da vist nødt til at prøve lykken :0)

    SvarSlet
  2. Jeg vil da gerne være med:-)

    SvarSlet
  3. De er fine de æsker! Jeg prøver lykken og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  4. Dejlig sommer give away... Har lige pladsen, hvis jeg skulle blive en heldig vinder :)

    Linker når jeg kommer til den stationære :)

    SvarSlet
  5. De er SÅ skønne - ville være perfekte på Sophia´s værelse!

    /Nina

    SvarSlet
  6. Opbevaring kan man aldrig få for meget af, jeg vil meget gerne være med
    God aften

    SvarSlet
  7. Smuk æske - den ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil da gerne prøve lykken ;-)

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  10. De er bare så fine - vil meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  11. Uhhhh lækker den vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  12. Jeg krydser fingre!
    De er skønne :)

    SvarSlet
  13. Ih, jeg er også vild med Lime din bolig og har shoppet en del gode tilbud dér.:) Æsken er super fin, jeg håber, at jeg er heldig.
    Christina, Christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Mine fingre er krydsede :)

    SvarSlet
  15. Meget lækker give away - jeg vil gerne være med!

    Mvh Mette

    SvarSlet
  16. Ih den er fin - jeg er med.
    Anna

    SvarSlet
  17. Lækker give away - jeg er med ;-)

    SvarSlet
  18. Jeg vil også rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  19. Så flotte. Er da klart med i sådan en give-away. De kan lige stå i min reol der snart kommer på plads i min nye lejlighed:-)

    SvarSlet
  20. Ih hvor er den fin ! Jeg vil meget gerne være med i trækningen.

    Ha en dejlig weekend.
    KH Maria.

    SvarSlet
  21. Åh, man har vel lov at håbe. De skal SÅ meget bruges på mit arbejdsbord :D

    SvarSlet
  22. Mangler nogle flotte boxe, så er klart med :) Lime/din bolig er en skøn shop. Har handlet der :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Sådan en lækker boks vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  24. Så fine :)

    Jeg krydser

    //eva/// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Hvem kan ikke bruge sådan en fin boks, jeg kan i hvert fald godt :) jeg er med.

    SvarSlet
  26. Åhh fine bokse! Jeg kunne godt bruge sådan en fin en til soveværelset, som er ved at blive indrettet :D
    Håber jeg er heldig xx

    DotR@live.dk
    dottie.dk

    SvarSlet
  27. Ja, fedt med nye materialer. Det giver altid et frisk pust. Jeg er med! :)

    SvarSlet
  28. Jeg er med - de er meget fine :)

    SvarSlet
  29. Dem er vi også stor fan af her hjemme, og en ekstra til samlingen ville være skøn

    SvarSlet
  30. Uh den vil jeg gerne vinde. De er så flotte i al deres enkelhed :)

    SvarSlet
  31. Sådan en vil jeg super gerne vinde. .

    Mie B. - mivsen88@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg vil også rigtig gerne være med! Elsker også Lime og er lidt trist over at de ikke længere har den fysiske butik.

    SvarSlet
  33. Flotte æsker og fine billeder :0)
    Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg krydser fingre, for det er virkelig fine æsker som jeg længe har haft kig på. :)

    SvarSlet
  35. Aj, jeg er helt klart med. Så fin en give away. :)
    Krydser fingre - og følger på de rette steder.
    God weekend fra
    Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  36. Ej så fin den er. Det er jeg da med på at forsøge at vinde.
    Camillah.p@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg følger & liker & liker & følger. :)

    SvarSlet
  38. Den er rigtig sød... Er vild med den lille cirkel-detalje.
    Klem fra Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  39. Super fine boxe - sådan en kan jeg helt sikkert godt bruge ;-)

    SvarSlet
  40. Hvor er de smukke de boxe... jeg prøver lykken og hopper med i puljen :-)

    SvarSlet
  41. Hvor skønt, jeg elsker de bokse :-) Håber jeg er heldig!! sender en deler rundt til vennnerne på facebook :-)

    SvarSlet
  42. Ihhh den er så fin <3 Smider gerne et lod i puljen <3

    Kh MAria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  43. Jeg er med.

    Maj-Britt / mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  44. De er bare så fine,håber jeg er heldig. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  45. De er så fine - deltager meget gerne:)

    SvarSlet
  46. wow, wow en flot og lækker giveaway!!!
    jeg prøver og være med!

    xx, Nina cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Sikke nogle flotte æsker :) Jeg deltager :)

    SvarSlet
  48. Jeg må bare være med :) Rigtig god weeekend
    KH GItte gitte63@frigaard.info

    SvarSlet
  49. De er da lækre - jeg vil gerne være med! janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. Ja tak.:D SheilaAnglada@hotmail.dk

    SvarSlet
  51. Den er så fin, jeg vil gerne være med

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  52. jeg vil meget gerne deltage! hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  53. Jeg er med. hejrokzy@live.dk

    SvarSlet
  54. Jeg vil meget gerne være med :-)
    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Ja tak, vil meget gerne vinde de fine bokse :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  56. ja, bokse er bare perfekt opbevaring, så jeg vil også være med :)

    /Helle
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg er helt sikkert med :)

    cecilie.lerche16@gmail.com

    SvarSlet
  58. Den fine Box vil gerne hjem til mig :-)
    Så leger helt sikkert med :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  59. Jeg vil gerne være med i denne fine give away

    SvarSlet
  60. De er så fine - de ville hjælpe på mit skrivebordsrod :)

    Vh Trine Strandgaard, trine.strandgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Yay, jeg er med :)

    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg vil meget gerne være med - jeg ved liiige hvor de skal stå herhjemme :)

    SvarSlet
  63. Uhadada - den vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  64. Nøj de er fine :) deler på fb ;)

    SvarSlet
  65. deltager gerne, er så fine de boxe
    kh
    Kirsten

    SvarSlet
  66. Æsker og kasser kan man altid bruge.

    SvarSlet
  67. Jeg er med :-) måske du også kunne tænke dig at deltage i min give away??
    Kh Christina

    SvarSlet
  68. Krydser fingre :)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  69. Jeg er med og krydser fingre :)

    SvarSlet
  70. Uh, her løber jeg gerne med sejren:)

    SvarSlet
  71. Den ser rigtig fin ud og vil være perfekt til at opbevare babyens cremer og plejeudstyr i :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  72. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Så fin, jeg er med. :-)

    christinasandersen(a)gmail.com

    SvarSlet
  74. Jeg er med :-) De er jo så fine, de bokse.

    akh(a)os.dk

    SvarSlet
  75. Krydser fingre! De er fiiiiiiiiiine!;)

    Kh mamamaruska.

    SvarSlet
  76. Smukke æsker... her er jeg i alt fald med og x'er fingre ;-D

    SvarSlet
  77. De er super flotte. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  78. Skynder mig at hoppe med :-)
    Soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  79. Den er bare rigtig fin og ville passe perfekt her hjemme i min stue.

    SvarSlet
  80. Virkelig smukke!! Er helt enig med dig i at Lime har nogle fantastisk lækre ting!!
    Håber den flyver denne vej..;O)

    Kh Betina - betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  81. I hvor er de stilfulde.
    De ville pynte herhjemme.

    SvarSlet
  82. Sikke en fin æske! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  83. Den er godt nok fin...! Jeg deltager gerne :-)

    SvarSlet
  84. Wooow de fine æsker kan jo forvandle rod til stil på nul komma nix <3

    SvarSlet
  85. Jeg er med! Jeg kan nemlig sagtens finde et par ting at komme i den skønne æske :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Flot æske. Jeg deltager :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  87. De er bare så flotte de æske! Håber det bliver mig :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Sikke flotte æsker. Jeg deltager gerne .. Mvh Marie Louise lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Øj, den vil jeg også gerne vinde til mit nye arbejdshjørne :)

    SvarSlet
  90. de er så fine de æsker. Ville vildt gerne vinde en
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  91. Ih de er så fine de æsker. Dem har jeg sørme kigget på mange gange ;-)
    Jeg krydser alt hvad krydses må og håber på en masse held :-)
    Hav en skøn dag
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  92. Du har så ret med træ i forhold til tapetæskerne, og disse vil gøre sig så fint i vores entré til nøgler og dimser.
    Jeg krydser alt hvad krydses kan - og deler selvfølgelig :)

    SvarSlet
  93. Øj, hvor er det nogle fine æsker. De vil passe helt perfekt ind i min nye lejlighed, hvor planen er at inkorporere netop lyst ubehandlet træ :-)

    SvarSlet
  94. Så fine! Jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  95. Jeg vil meget gerne være med, jeg elsker også bokse! Jeg kan slet ikke få nok...

    Kh

    SvarSlet
  96. Åh de har længe stået på min ønskeliste, jeg deltager selvfølgelig:-)

    SvarSlet
  97. Hvor er de fine!

    xaborch@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Mon ikke det er mig der skal vinde? Det håber jeg!

    SvarSlet
  99. Enig, de er SÅ fine! Jeg deltager gerne :-)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  100. Håber jeg er heldig - og hurtig nok..;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...