onsdag den 14. september 2011

En skøn have

Jeg er lige på besøg ved en veninde for at låne lidt netforbindelse, da mit stadig ikke fungere, jeg skal have ordne nogle af de mere kedelige ting, som kræver online forbindelse. Når jeg nu har forbindelse, ja så kunne jeg ikke lade være med at lave et lille indlæg på bloggen også. Jeg tog mit kamera og gik en tur i haven, for at få lidt luft og nyde den skønne have. Det første billede er udsigten fra køkkenvinduet, det er her jeg sidder og skriver.





Som i kan se er det ikke kun haven der er skøn, gården ligger lige midt i smukkeste natur med en fantastisk udsigt ud over markerne og ned til en lille sø. Jeg er egentlig rigtig glad for min egen have, men hver gang jeg kommer herned kan jeg ikke lade være med at blive en lille smule misundelig, her er simpelthen så skøn.

2 kommentarer:

  1. Sikken skøn have - og hvor er dine nederdele fra forrige indlæg altså bare flotte! Jeg har tildelt dig en blogaward, som du kan læse mere om her: http://200procent.blogspot.com/2011/09/forsinket-tak-for-blogawarden.html
    God aften!
    Kh Bebe

    SvarSlet
  2. Sikken en herlig udsigt. Forstår godt du bliver lidt misundelig, her kan man jo se rigtig langt.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...