fredag den 9. september 2011

Lidt sundere udgave af en klassiker

Aftensmaden i aften stod på en af favoritterne herhjemme, boller i karry i en lidt varieret udgave. De hvide ris er skiftet ud med en blanding af økologiske korn, linser og bønner som jeg lige har kogt i ca. 12 min. Det smager virkelig rigtig godt og æblepigen er vild med det.

Desserten stod på en tur rundt i frugthaven, hvor vi nød det dejlige vejr og samlede lidt forskelligt frugt. Vi nyder virkelig de her aftner hvor vejret stadig er lunt, og vi kan gå rundt og samle frugt, plukke blomster og lege eller hvad vi nu har lyst til.
Rigtig god weekend til jer alle, en weekend som forhåbentlig står på godt vejr og en masse ude aktiviteter.



2 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert og indbydende ud! jeg kan godt forstå din datter er vild med det. Skønne efterårsbilleder af æblerne:-)

    SvarSlet
  2. sjovt forleden havde den også stået på boller i karry her, og så også et andet sted hvor de også havde fået det :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...