tirsdag den 13. september 2011

3 nye nederdele

Jeg har lige syet 3 halv sol nederdele, er blevet lidt vild med modellen syntes den sidder super godt og må være dejlig behagelig at have på. Så gør det jo ikke noget at den er rimelig simpel at sy, man kan jo bare variere pynt som man har lyst. Denne gang har jeg holdt dem i brune, orange og gule farver, jeg syntes det passer fint her til vinter. Jeg har syet i brun fløjl og blomsten er lavet i retro stof og æblet er syet i Södahl stof, lommerne er også syet i retro stof. Til nederdelen med lommerne havde jeg egentlig tænkt orange skråbånd, men kom ved en fejl til at sy det andet på, overvejer at ændre det, for jeg syntes det ensfarvet skråbånd passer bedre til stilen med lommerne og det stof jeg har brugt der.





Stor respekt til dem der kan kan bruge deres børn til modeller, Æblepigen styrtede rundt i stuen med mor jagtende bagefter med kamera, til stor morskab for æblepigen. Ja det blev så til 2 sløret billeder, men de giver da lidt indtryk af pasformen. De blev i det mindste testet og godkendt, der kan løbes, danses og hoppes i dem, og så kan det vidst ikke være meget bedre.


10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare lækre og efterårsagtige alle 3 - tror bestemt du har inspireret mig til noget tilsvarende til mine piger :-) TAK

    SvarSlet
  2. hvor er de bare super fine, må jeg være så fræk at spørge hvilke mønster du har syet ud fra..
    gitte

    SvarSlet
  3. De er bare så søde, jeg ærger mig helt over at der ikke er nogle små piger i familien mere ;D

    SvarSlet
  4. Westmose: Dejlig hvis du er blevet inspireret, jeg syntes de er så praktiske, og heltsikker behagelige at have på.

    Malene: mange tak

    Gitte: jeg har selv tegnet mønstret ud fra en udregning, noget med livvide og højde, men jeg er ikke hjemme lige nu, jeg skriver lige til dig når jeg har tabellen,

    Lajoma: mange tak, er der ikke en lille pige i familien du kan sy til, de er rigtige hyggelige at lave.

    SvarSlet
  5. hvor er de bare flotte! har du en bestemt slags symaskine til at sy applikationerne fast ?

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine- og rigtig 70'er agtige med det brune fløjl- jeg synes kanten liver op og lysner- så jeg ville ikke lave det om- det kan du gøre på næste model en tak større :-)
    Laver du ikke en DYI på dem ud fra de der mål du skriver om... og fede applikationer- blomst med lidt grønt i midten som kontrast- det ser godt ud!
    Kommer du ikke herover med symaskinen de sidste dage i efterårsferien?

    SvarSlet
  7. Morolle: mange tak, jeg bruger bare almindelig symaskine med tætte sik-sak sting.

    Ellen: Mange tak, tror heller ikke jeg orker det, altså skifte bånd. hvis du sender målene Josefine, så laver jeg en DIY jeg skal bruge talje, numse og længde fra hoften til knæ, altså hvis den skal være samme længde som Filippas.

    SvarSlet
  8. ok det kan være man skal kaste sig ud i at prøve det ?? skal bare lige have min symaskine hjem igen ;)

    SvarSlet
  9. Arj hvor er de nederdele bare skønne. Flotte applikationer.
    /Liv

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...