fredag den 2. september 2011

Husflidsmesse kreativ fritid Viborg







Jeg har været til husflidsmesse i Viborg i dag, det er en årlig tradition jeg skal lige afsted hvert år, for at se om der er noget nyt. Jeg syntes desvære efterhånden der er ved at være en del gentagelser, men lidt nyt kommer der jo altid. Jeg plejer at købe lidt garn og en ny strikkeopskrift, og der var heltsikker også mange fine at vælge imellem, men ikke lige en der bare måtte med hjem. Jeg syntes det mest spændende hvert år er udstillingen fra husflidsskolen i Viborg, det er også herfra de fleste billeder er taget.
Hvad kom så med hjem i år, ja det blev altså kun til to keramik knapper og lidt bomulds snor + et fotokursus. På vejen hjem var jeg lige forbi Søstrene, der var lige lidt keramik som jeg som så mange andre her i blogland måtte eje.

6 kommentarer:

  1. Jeg regner med jeg skal derned imorgen - Jeg glæder mig faktisk jeg har nemlig aldrig været der:-)

    SvarSlet
  2. Dorthe: Hvis du aldrig har været der så er der helt sikker meget at se på, de første år kunne jeg gå der en hel dag, og jeg brugte mange penge.

    SvarSlet
  3. Sjovt at du tog billede af bænken. Det gjorde jeg også :-=

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor ser det sjovt og spændende ud ;D

    SvarSlet
  5. Henny: jeg syntes den var så fin, alle de farver

    lajoma: Det er det også, og man får meget inspiration på sådan en dag

    SvarSlet
  6. Hej så ved et tilfælde denne blog og så knapperne som jeg så på kreta i år lavet af en meget kendt græsk keramiker. Er nysgerrig hvor meget gav du for dem og tror du man kan købe dem igen i år? Mange hilsner annika

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...