onsdag den 14. september 2011

I dag fik jeg en dejlig overraskelse


I går fik jeg at vide at TDC skulle bruge ca. 7 dage mere på at rette fejlen ved mit internet, jeg blev bare så skuffet, så jeg har igen været på "hvis jeg tager kage med, må jeg så låne dit internet" besøg. Det er jo ikke bare fordi jeg skal på bloggen, selv om jeg godt kan savne min blog (er vidst blevet lidt afhængig) men det er  også fordi jeg har nogle salgs annoncer som jeg gerne vil tjekke op på og svare tilbage på, samt tjekke home banking + jeg jo er job søgende og det kræver også internet at finde job og få sendt ansøgninger afsted. Vildt at man kan være så afhængig af det s.... net, men det er jeg altså.
Mens jeg så går og surmuler over hvor uheldig jeg er, så kommer posten lige forbi med denne skønne pakke, tror i lige mit humør barometer steg til 100 inde i det brune papir lå denne fine pakke, med det skønneste retro frotte med fint æble bånd omkring, samt et fint kort fra Gitte. På kortet havde hun skrevet at jeg skulle have denne gave, bare fordi hun havde lyst og fordi hun vidste at jeg er helt vild med lige netop dette stof. Altså Gitte du er bare helt fantastisk, du kunne ikke have valgt et beder tidspunkt at sende mig en gave på og stoffet er bare så fint, mange mange tak. Du forslog at Filippa måske skal have noget nyt til pusletasken, men jeg har så svært ved at sætte saksen i det. jeg tænker og tænker, det skal bruges til noget hvor jeg kan nyde synet hver dag, jeg vil  ikke sy tøj af det, for hun vokser så hurtig for tiden, så nu må vi se hvad jeg finder på, ideer modtages gerne :) 
Jeg har tidligere købt et stykke af det samme stof, samt noget andet lækkert retro stof af Gitte, sidste gang brugte jeg stoffet til pusle puden, det kan du se her og hvis du har lyst til at se nærmere på alle Gittes lækkerier så får du et link her. Jeg vil anbefale at du kigger forbi hun har mange fine ting og du sender bare en mail til hende, hun er super sød og hurtig til at svare tilbage. 


5 kommentarer:

  1. Dejlige mennesker her på bloggen....

    SvarSlet
  2. Ej hvor er du heldig, er spændt på hvad du finder på. Ja det der med jobsøgning uden net... det er da nok lidt bøvlet..

    SvarSlet
  3. Hej Jeannett

    Jeg er ked af at høre, at det vil tage op til 7 dage, inden vi har lavet fejlen på dit internet. Jeg vil gerne tilbyde, at kigge på din fejlmelding, og se om der er noget jeg kan gøre for dig. Hvis du vil tage imod tilbudet, skal du sende dit telefonnummer til socialemedier@tdc.dk, så vender jeg tilbage til dig.

    Venlig hilsen

    Martin
    TDC Sociale Medier

    SvarSlet
  4. Finurligheden: Ja blogland er da et fantastisk sted, alt den inspiration man kan hente og alle de søde mennesker, det er da berigende.

    Ellen: Jeg har altså lidt svært ved at klippe i det, syntes det er så fint, men gemme det væk på hylden det jeg heller ikke lyst til, så gode ideer modtages gerne.

    Martin: Tak for tilbudet, ja det har været lidt svært at undvære nettet i 2 uger og den sidste melding om at der ville gå yderlige 7 dage den var lidt svær at sluge. Sjovt nok så har der været en teknikker ude idag og jeg har får forbindelsen tilbage, så igen mange tak for tilbudet men det blev altså ikke nødvendig.

    SvarSlet
  5. ej hvor irriterende :( ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden net!
    og sikke en skøn gave at få ind af døren :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...