fredag den 30. september 2011

TA-DA udsat

Jeg bliver desvære nød til at udsætte min TA-DA Ja det er rigtig ærgerlig, men tiden har desvære ikke været der til at jeg kunne få mit projekt "rydde op og organisere sy rum" færdig. æblepigen har været syg det meste af ugen, hun er heldigvis frisk igen men nu er manden ramt. Når sådan en lille pus er syg, så er det bedste i verden bare mor "tænk lige at kan være den bedste i verden" Så jeg har selvfølgelig været der for hende alt det jeg kunne og så må andre mindre vigtige ting vente, sådan er det altså herhjemme. Lidt har jeg dog fået lavet, men jeg har bestemt at denne gang skal det gøres ordentlig, ingen halv færdig løsninger. Ingen springen over hvor gærdet er lavest, for det er jeg nemmelig god til når det kommer til at organiser ting. Jeg syntes det er svært at finde de helt rigtige løsninger som også fungerer i praksis, fx. så har jeg nogle kasser stablet ved siden af min reol, sådan nogle med låg på, deri havde jeg nogle krea ting. Når jeg så har brugt en lille ting, skal til at rydde op og har lidt travlet, så er det altid den nederste kasse jeg skal bruge, så skal jeg til at fjerne 4 kasser + det som ligger ovenpå, så ender det altid mad at jeg smider det på bordet i stedet for. Så denne gang ingen kasser med låg på til mig. Så har jeg været ude på mit lille loppe lager og hente en lille teak kommode og et sy bord, nu er jeg så lige ved at finde ud af om det en noget jeg kan bruge. Beslutter jeg mig for at det skal bruges, skal det heltsikker males, men jeg venter altså med at male det til jeg er heltsikker på om det skal stå i mit sy rum eller et andet sted i huset eller om det skal videre. Ja som i kan læse så tænkes der løsninger, jeg beklager at jeg ikke kan vise jeg er færdig sy rum, med super gode indretnings løsninger, men jeg bliver nød til at tage det i små etaper og så skal jeg nok vise min løsninger efterhånden som tingene kommer på plads.
Rigtig god weekend til jer, i min weekend skal jeg hækle en hel masse, men det fortæller jeg om senere, hvad skal i lave.




8 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har!
    Det var da en super lille kommode og sybord!
    God fornøjelse med hæklingen:)
    God solskinsfredag/weekend:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Det ser da ud til at teakkommoden fungerer perfekt til formålet. Er nem at komme til og ikke mindst holde orden i.
    Kender godt det med de halve løsninger. Mit syhjørne skal virkelig også fungerer denne gang, men det trækker projektet lidt i langdrag.
    God weekend!

    SvarSlet
  3. Catrine: mange tak, ja det er da lige super vejr til at side ude og hækle i syntes jeg

    Malene: Ja jeg havde egentlig tænkt den til badeværelset, når puslebordet skal væk, men tror også den får lov at blive i syrummet.

    SvarSlet
  4. God idé med at tage det i etaper og finde de helt rigtige løsninger. Jeg har også selv alt mit i skuffer for lukkede kasser ville helt sikkert heller ikke gå herhjemme. Alt mit stof ligger også fremme eller ville jeg heller aldrig kunne finde noget :-) God weekend

    SvarSlet
  5. Æv.... det her blog halløj driller idag, havde lige siddet og skrevet en lang besked til dig... og så forsvandt den bare :-(

    NÅ, men super super fin kommode ting, den er lækker både malet og umalet, den skal du 100 procent beholde da... Og sikke fin den også er med skufferne åbne, og kig til alle lækkerierne:-9

    Her i huset ligger vi desværre også på langs, hvor er det træls at holde weekend med snotnæse, ondt i halsen og feber...

    Go bedring også til manden din.

    KH Louise

    PS: Super fin ny header du har fået lavet, den er lige i øjet, og passer perfekt her ind.

    SvarSlet
  6. Westmose: Tak, ja jeg syntes jo det er lidt ærgerlig at jeg ikke kunne nå at blive færdig, men så ville det bare ende med en halv færdig løsninger, som jeg kommer til at fortryde, og så skal til at lave om igen.

    Louise: Ej hvor træls når det driller , Jeg tror også det ender med at jeg beholder den, så skal den bare lige males og have nye greb. Rigtig god bedring til jer, håber i kan finde lidt energi til at komme ud og nyde det gode vejr.

    SvarSlet
  7. Fin blog du har.. Har meldt mig som læser :o)

    SvarSlet
  8. Helle: Tak Helle det er jeg rigtig glad for du syntes.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...