søndag den 11. september 2011

Heldige mig


Jeg har simpelthen været super heldig, jeg har vundet min første Give away. Det var Pimp me up!..on detour der havde denne skønne give away, som bestod af en fin stjerneskål fra Kähler og 4 hjemmesyet servietringe i retrostof med perleapplikationer. Stjerneskålen pynter allerede i min vindueskarm og måske den skal bruges til lidt snolder i aften, får nemmelig gæster og måske jeg i samme anledning også skal bruge mine fine servietringe. Syntes de er så fine og lige min stil, skulle du få lyst til at lave nogle selv har Dorte lavet en fin DIY og du kan se den lig her, jeg skal heltsikke have lavet flere.
Jeg benytter mig stadig af gode venners internet forbindelse, da jeg stadig ikke har nogen selv og det ser ikke ud til at der sker nogen ændring i det før engang på tirsdag, det betyder også at jeg ikke lige er så hurtig til at svare på jeres kommentarer, men jeg læser dem alle og når jeg får forbindelse igen, skal jeg nok svare tilbage på evt. spørgsmål
Rigtig god søndag til jer.

6 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin give away, du har vundet:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for at du kan bruge dem og skålen! Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte... Og der kom dugen lige igen... Ej den flot da:-) Er det for nyligt den er købt, husker du mon prisen??

    SvarSlet
  4. Tillykke, det er da rigtig fine ting. Vil bare lige sige at jeg ikke har glemt dig i pakkelegen, er ved at samle sammen... KH Line

    SvarSlet
  5. Tillykke med de skønne ting :)

    SvarSlet
  6. Auvilles: Ja jeg syntes også den er rigtig fin og jeg er så glad for den og ekstra glad fordi det er den første.

    Pimp me up: Det kan jeg, faktisk har jeg haft det hele i brug og de har fået ros :)

    Louise: Jeg kan ikke huske prisen, og hvornår jeg har købt den. Men jeg kan huske at jeg havde købt den lige før Rakel lavede et indlæg på sin blog om den samme dug, måske du kan se hvornår hun skrev om den. Jeg har ikke set den i butikken længe, men jeg har set den rundt om i blog land i forskellige farver.

    Æblemoster: tak, jeg glæder mig til at se hvad du finder på, men jeg har selv en pakke som jeg har skulle sende afsted lige så længe, så måske jeg også skal til at komme i sving, skal jo også have sendt noget til dig :)

    Lajoma: Mange tak

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...