tirsdag den 28. maj 2013

Give away... Vind en Baby elefant fra Lucie Kaas


Så er jeg igen klar med en helt fantastisk skøn Give away....

jeg trækker hele 2 heldige vinder, som hver får en af de skønne Baby elefanter fra Lucie Kaas i valfri farve.

Denne Give away er lavet i samarbejde med Lucie Kaas
Lucie Kaas er en dansk designvirksomhed som står bag en række relanceringer af nogen af de mest populære danske og skandinaviske figurer og skåle fra 1950'erne til 1970'erne.
Det er bla. samme firma som har relanceret de fine Lotus skåle, designet af Arne Clausen



Den her søde lille fætter kom hjem til mig med posten i går, lige på min fødselsdag, så fantastisk. Jeg syntes den er helt fantastisk skøn, med sin buttede former og det uskyldig udtryk, den er allerede blevet en af mine yndlings.

Baby elefanten er designet af Gunnar Flørning i 1961 i samarbejde med Harry Vedøe. Ham er der måske nogen der kender for illustrationer til børnebøger skrevet af Benny Andersen. Desuden er figuren 11 cm høj og findes i varianterne gummitræ og røget eg. 


For at deltage i konkurrencen om gavekortet skal du:
1. Skriv i din kommentar hvilket træsort du ønsker Baby elefanten, hvis du bliver en af de heldige vinder, du kan se hele Gunnar Flørnings collection her.
2. Like Lucie Kaas på FB lige her

3. Har du lyst til at dele denne Give away, er du meget velkommen til at bruge det første billed.
Du er meget velkommen til at følge med på bloggen fremover, det kan du gøre ved at klikke på det lille bloglovin billed herunder. 

Jeg trækker en virkeligt heldig vinder på mandag d. 14-6-2013.



174 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig den i røget eg:-) Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Fin give away, kunne tænke mig en i røget eg.
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  3. Den i røget eg, vil være skøn herhjemme ved mig og min familie...
    annagormsen@hotmail.com...

    SvarSlet
  4. ih, den ville jeg gerne have hjem på min reol og bo :) og specielt røget eg! :)

    joergensenchristina@gmail.com

    SvarSlet
  5. Den i røget eg er rigtig flot - Jeg elsker elefanter :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det en fantastisk give away og hvor er den lille elefant skøn. Den må meget gerne komme hjem til min elefant samling!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov var lige lidt for ivrig... Vil gerne have den i røget eg hvis jeg vinder.

      Slet
  7. Jeg ville vældig gerne vinde den lille fine elefant i røget eg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det skulle have din interesse, så har jeg også lavet en give away på min blog... :-) www.mumma.dk

      Slet
  8. Nøj den er cute. Fin fin give away. Jeg har faktisk aldrig set den før selvom jeg kender mange af de andre figurer. Jeg vil så være den første til helst at ville have den i gummitræ. Synes den er super fin i den lidt lysere farve. Kh Nina, nummer99.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvor er den sød :)
    Den i varianterne gummitræ vil simpelthen være fantastisk herhjemme hos mig!

    SvarSlet
  10. Åhh, den er virkelig SÅ kær! Jeg vil elske at byde den velkommen her hjemme :) Vi vil i hvert fald sørge for hyggeligt selvskab med elefanten fra Kay Bojesen - jeg er sikker på at de kunne blive gode venner ;)

    Hvis jeg er den heldige, så må det meget gerne være den i gummitræ.

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil meget gerne vinde den i røget eg.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Hvor er den bare kær. Den skal være så velkommen her i hjemmet.
    Hvis jeg skulle gå hen og blive den heldig er røget eg favoritten her

    SvarSlet
  13. Eeej hvor er den bare super fin! Jeg kunne rigtigt godt tænke mig den i gummitræ!

    l.lausdahl@hotmail.com
    www.bylausdahl.dk

    SvarSlet
  14. Århh...verdens sødeste elefant. Jeg Vil super gerne deltage og den fine elefant i røget eg er lige mig.

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne vinde den i gummitræ. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg ville voldsomt gerne ha' sådan en lille fyr i gummitræ, så jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  17. Åh det gad jeg godt. Ville vælge den i røget eg.

    SvarSlet
  18. Hold nu op hvor er den nuttet! Jeg kan godt lide den i smoked oak.

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Hvor er det bare en sød baby elefant.
    Hvis jeg var en af de heldige vindere, ville jeg gerne vinde den i røget eg.

    Jeg har også delt i min blogs sidebar(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  20. håber på den lille fine eg-lefant ;) (synes selv det var kreativt haha)

    SvarSlet
  21. 2 lodder vil jeg gerne bede om :) håber på den lille elefant i gummitræ

    SvarSlet
  22. Så fin! Jeg kunne godt tænke mig den i røget eg :-)

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  23. Den er så fin, jeg ønsker mig gummi træ varianten

    SvarSlet
  24. Iih en lækker give away og åh hvor jeg håber jeg er heldig.
    Ønsker mig en skøn elefant i røget eg :-))

    SvarSlet
  25. Er vild med elefanten - ønsker mig den i gummitræ :-)
    Krydser fingre for at jeg er heldig.
    hilsen Pia
    plundlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  26. SSSSåååååå fin en lille elefant, den må godt nok gerne flytte ind hos mig. Begge varianter er velkomne, men den i røget eg er alligevel min yndlings.
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  27. Hvor er den bare sød :)
    Jeg vil gerne vinde den i gummitræ den passer lige ind hos mig :)
    www.bergstroemsblog.blogspot.dk

    Knus Kristina

    SvarSlet
  28. Fantastiske elefanter.Jeg ønsker mig en i røget eg.
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet
  29. Årh - jeg ville elske den i gummitræ :-) Hvor ER den sød!

    SvarSlet
  30. Jeg er til gummitræ! :) Håber jeg er heldig!

    SvarSlet
  31. skulle jeg være heldig, må det være røget eg:)

    SvarSlet
  32. Happy birthday for yesterday ... it's my birthday today and my husband's on 14/06 ... maybe it's a sign ;) ... I would love the rubberwood one ... thanks for the chance ... Bee xx

    SvarSlet
  33. Røget eg og nøj, hvor er den sød.

    SvarSlet
  34. Fin give away, kunne tænke mig en i røget eg.

    SvarSlet
  35. Håber på at vinde del lille elefant i røget eg:-)

    SvarSlet
  36. Hvor er den fin! Min mor elsker elefanter, og jeg kommer hjem fra min 6 måneders rejse den 28 juni, hvor hun har fødselsdag den 30. juni - så den kunne være perfekt at give til hende :-) Den ville være super i røget eg, hvis jeg er den heldige vinder :-)

    Glade hilsner,
    Natacha
    www.natachasverden.dk

    SvarSlet
  37. Årh den er så sød :) Jeg har været helt solgt i den, meget længe. Hvis jeg er den heldige, vil jeg vælge den i gummitræ :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  38. De laver så fine ting :) Og så har jeg en svaghed for elefanter :)
    Jeg ville vælge den i den mærke træ farve :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Den er så sød! Jeg kan godt lide begge træsorter men min møbelsnedker kæreste ville nok korse sig hvis jeg ikke valgte den i eg - så det gør jeg:) håber at jeg vinder og et forsinket tilykke med fødselsdagen:)

    SvarSlet
  40. røget eg :)

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  41. Det ville være helt fantastisk og have den i røget eg, håber det bliver mig....

    SvarSlet
  42. Det ville være helt fantastisk og have den i røget eg, håber det bliver mig....

    SvarSlet
  43. Det ville være helt fantastisk og have den i røget eg, håber det bliver mig....

    SvarSlet
  44. Uhh en fin give away.

    Skulle jeg blive den heldige vinder så må elefanten i røget eg gerne komme hjem til mig.

    SvarSlet
  45. Hvor er den sød. Hvis jeg er den heldige skal den bo hos min datter :-)

    Jeg vil gerne vinde den i gummitræ

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  46. Den er bare så sød :) hvis jeg er den heldig skal den være i røget den den ser så fin ud :) tillykke med dagen i går!
    Mvh Kristina / myhouseins@gmail.com

    SvarSlet
  47. Nårh, hvor er den nuser :-)
    Endnu mere nuser ville den være i røget eg hjemme i min nyrenoverede stue :-)

    SvarSlet
  48. UH røget eg er min favorit :-).

    SvarSlet
  49. Den er da for kær! Jeg ønsker mig den i røget eg :-)

    SvarSlet
  50. Fantastisk skøn elefant!! Hvis jeg er heldig, ønskes den i røget eg!
    Hilsen louise Siri
    Louisesiri@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Den ville jeg rigtig gerne eje i røget eg. 8-)

    SvarSlet
  52. Ej hvor er den sød! Helt fantastisk giveaway :) Hvis jeg vandt den skulle den være i røget eg :) Håber den lille elefant kommer hjem til mig og bor :)
    Hilsen Mette Jakobsen
    metjakobsen@gmail.com

    SvarSlet
  53. Den har jeg ikke set før - men hvor er den skøn! Ville gerne være ejer af en i røget-eg.
    Kh Maja

    SvarSlet
  54. Uha den vil jeg gerne vinde og helst den mørke altså røget eg :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  55. HAn er bare så skøn og vil rigtig gerne bo hos mig.
    Han skal være i røget eg

    SvarSlet
  56. Nej hvor er den bare fin! Sikke en lækker Give Away:) deler lige på Instagram.

    Ønsker den i gummitræ:)
    Kh Mette

    SvarSlet
  57. Jeg er meget forelsket i den af gummitræ - den ville være rigtig fin på puslebordet :)

    /Gitte Manskov Hersom

    SvarSlet
  58. Hvor er den bare skøn! Sikke en lækker Give Away, som jeg rigtig gerne vil deltage i :) Skulle jeg blive den heldige er røget eg min favorit.
    Rigtig god dag til dig :)

    SvarSlet
  59. De figurer er simpelthen så fine og ville passe perfekt på vores kommende søns værelse, super giveaway! :)
    Jeg er vild med den søde elefant i gummitræ! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  60. Nuuurh den er sød - hvis jeg skulle være så heldig, ville jeg gerne have den i røget eg.
    Anna

    SvarSlet
  61. Den er simpelthen så fin - jeg ønsker mig den lille fine elefant i gummitræ

    SvarSlet
  62. Jeg synes den er sød både i mørk og lys, men den i røget eg ville gøre sig fint sammen med de andre trædyr herhjemme
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  63. Super sød. Den i gummitræ må meget gerne stå herhjemme (ja det måtte den anden nu egentlig også..)

    SvarSlet
  64. Jeg elsker elefanter, og babyelefanter er da slet ikke til at stå for.
    Ønsker mig den lyse i gummitræ.

    SvarSlet
  65. Arj, den er da den mest nuttede!!!! Nååååå, lille ven :) Jeg ville elske den i gummitræ. Og jeg ville passe godt på den ;)
    karinakamille@gmail.com

    -Kay

    SvarSlet
  66. Ihh hvor er den bare alt for sød. Er jeg den heldige ønsker jeg mig den lyse i gummitræ;)
    /Nuller

    nulleris.blogspot.dk

    SvarSlet
  67. Jeg ønsker den i røget eg hvis jeg er en af de heldige <3

    SvarSlet
  68. Det er en fantastisk give away! Jeg ønsker mig den lyse i gummitræ :o)
    Krydser finger ;o)

    SvarSlet
  69. Hvor er den da helt igennem fantastisk. Jeg ønsker mig helt sikkert den i røget eg :)
    God dag.
    Kh Lena

    SvarSlet
  70. Total nuser elefant. Den kunne bruges som dåbsgave til den nytilkomne! Tror den i eg ville være det bedste valg i vores hjem med en masse små fedtede fingre alle steder :-)

    -sara

    smnypedersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  71. Har længe sukket efter denne fine babyelefant og jeg ville elske at få den i den lyse variant i gummitræ :) (Så skal der bare krydses fingre!)

    SvarSlet
  72. Røget eg, den er så smuk.

    Mvh
    Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  73. Røget eg, vil lige være noget for mig

    SvarSlet
  74. Smoked oak tiltager mig mest. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  75. Jeg kunne godt tænke mig den i røget eg :)

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  76. Hvor er den dog nuser. Den vil være så fin herhjemme i røget eg. Krydser fingre. :-)

    Mange hilsner
    Cecilie

    cille79@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Den er så fin i røget eg :)

    Pia // piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  78. Hej Jette.
    Den er bare så nuttet og rund og dejlig.
    Den i røget eg er for mig det smukkeste træ så den vil jeg gerne ønske mig.
    Håber du må få en god dag.
    Mange hilsner fra
    Bente Busk.

    SvarSlet
  79. jeg vil gerne have den i rubberwood
    - den er simpelthen for sød !

    SofieKristineNielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Hvor er den cute, vil gerne vinde den i røget eg :0)
    Følger dig allerede og likede også allerede Lucie Kaas :0)
    Tillykke med dagen :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups glemte mail hvis jeg skulle være så heldig :0)
      Katjaastrup@hotmail.com

      Slet
  81. Den vil da helt sikkert gerne hjem til mig.
    Ønsker den i Røget Eg.

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  82. Hvis jeg vandt kunne jeg godt tænke mig den i røget eg. Den er virkelig fin! :)
    Jeg har også en giveaway i gang lige nu tag endelig et kig. http://littlemsladybug.com/?p=894 :)

    SvarSlet
  83. Jeg kunne godt bruge den i gummitræ :)

    SvarSlet
  84. Den er bare så fin. Jeg kan ikke stå for den i røget eg, så hvis jeg skulle være så heldig at vinde, skulle det klart være den :)

    Har delt på bloggen ;)

    SvarSlet
  85. En i gummiere vil pynte så fint herhjemme!

    SvarSlet
  86. En i gummitræ vil jeg meget gerne adoptere. Krydser alt hvad jeg kan. ;)

    SvarSlet
  87. Den er så sød!
    Jeg vil rigtig gerne vinde en i gummitræ :)

    SvarSlet
  88. Ej hvor er den cute, det må da meget gerne komme hjem til mig ;)
    Hvis jeg skulle være den heldig vinder, kunne jeg godt tænke mig elefanten i gummitræ (dianakpeitersen@gmail.com)

    SvarSlet
  89. Hvor er den super sød ! Den ville pryde mit hjem <3

    Jeg ønsker mig den i røget eg, hvis jeg skulle være så heldig!

    Mvh Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  90. Ih, hvor er den fin!

    Kunne rigtig godt tænke mig den i smoaked wood.

    Har delt og linket i sidebaren på min blog: www.regnbuebarnetvigga.blogspot.com

    SvarSlet
  91. Den i gummitræ er da alt for sød. :D

    pieceofmymindblog@gmail.com

    SvarSlet
  92. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde skulle elefanten var i røget eg :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  93. Den er da så nuser! Min skal gerne være i Røget eg. :)
    Så fin - så fin!

    SvarSlet
  94. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  95. Vil elske en lille elefant i røget eg

    com@oncable.dk

    SvarSlet
  96. nårh hvor er de søde de elefanter.
    Im in love <3
    Hvis jeg vandt ville jeg nok ønske mig en i gummitræ.
    Tak for en flot blog.
    Hilsen Sarah
    sarahbruhn@gmail.com

    SvarSlet
  97. Den er simpelthen så sød. Den står allerede på min ønskeseddel. Jeg ønsker mig den i røget e hvis jeg er så heldig at vinde:-)

    SvarSlet
  98. Iih hvor er den lille baby elefant da bare nuser..
    Jeg ville da blive SÅ glad hvis den sku bo hjemme hos mig ;-)
    Om den er i røget eg eller gummitræ er lige meget..
    Synes den er nuser-nuller uanset hvilke træ den er i ;-)
    Ha en go aften

    Nygaardsvej@mail.dk

    SvarSlet
  99. Hvor sød - en lille elefant i røget eg, ville sikkert passe perfekt hjemme ho os :)

    SvarSlet
  100. Den er noget så fin, og ka helt klart godt se, jeg mangler sådan en herhjemme på reolen.
    Gerne i røget eg.

    Michellewulff@hotmail.com

    SvarSlet
  101. nårh den er fin og perfekt til værelset vi er ved at indrette til den lille prinsesse vi venter til august........ gerne i den mørke farve
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  102. ej hvor er den fin! er helt forelsket i den i røget eg..
    jeg har desværre ikke facebook selv, men har liket deres side fra min søsters konto i stedet for :-) desuden har jeg delt på min blog!

    SvarSlet
  103. Den er da virkelig fin.... meget meget fin.
    Jeg vil elske at vinde den lyse - den i gummitræ.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  104. Den er skøn ❤ den vil passe fint ind her i den lyse :)

    SvarSlet
  105. Hyggelig blog <3 Jeg følger :) Har liked Lucie Kaas. Er vild med alle de træ dyr, der findes på markedet nu. Vil gerne vinde den søde baby elefant i smoaked oak. :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte Lang Hansen :)

      charlottehansen83@hotmail.com

      Slet
  106. Elsker dansk design og den lille baby elefant er noget af det skønneste jeg længe har set - jeg ønsker den i røget eg, hvis lykken smiler min vej <3

    ha en dejlig dag

    venligste hilsner
    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  107. Jeg er pjattet med træfigurer,elsker det nordiske stilrene look og simpeltheden i deres udtryk.Hvis jeg er den heldige vil jeg elske at have babyelefanten i røget eg. Jeg har liket det ovennævnte.Ønsker dig en rigtig god dag;)/
    Mvh
    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  108. De er så søde og optimalt ville det jo være en i hver træsort :-) - men jeg tror bedst jeg kan lide den i røget eg :-)

    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Jeg har mange ting i træ og jeg elsker natur materialer. Hvis jeg vandt må det meget gerne være den i røget eg :)

    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  110. Hvis jeg skulle være den heldige vinder, vil jeg meget gerne have den i røget eg:)

    Hilsen MayJayDK/Maja

    skovgaard2323@gmail.com

    SvarSlet
  111. Åh, den er da lidt for sød. (og ekstra sød i den "røget eg", såfremt det er den samme som på billedet! den "hvide" er lidt for bleg til mig)

    Jeg krydser (rigtig meget!!) fingre!

    Knus
    Rikke Sunds
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  112. Ej, hvor er den dog bare skøn! :)
    Jeg vil meget gerne vinde den i eg.

    Tak for en god blog!

    Kh Mie

    SvarSlet
  113. Røget eg vil virkelig se godt ud hjemme ved mig!

    SvarSlet
  114. Røget eg vil virkelig se godt ud hjemme ved mig!

    SvarSlet
  115. Vil gerne vinde den i gummitræ :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  116. Hvor er den fin! Jeg vil super gerne vinde den i gummitræ :)

    helleryom@hotmail.com

    SvarSlet
  117. Jeg vil utroligt gerne vinde en i røget eg

    SvarSlet
  118. Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg gerne have den i røget eg. :)
    Hold da op, hvor er den bare nuttet den elefant. Den passer perfekt på hylden derhjemme ;)

    Jannemastrup@gmail.com

    SvarSlet
  119. Ih, jeg har skønheden i lys.. og den og jeg ville ELSKE at få den i røget eg også! :O)

    De bedste hilsner
    Nanna Christensen
    nannatvchristensen@gmail.com
    www.fnidderfnadder.com

    SvarSlet
  120. Hvor er den bare skøn. Jeg vil meget gerne deltage.

    SvarSlet
  121. Ih, hvor er den sød! <3 Hvis jeg er så heldig, ønsker jeg mig den i smoked oak :-)

    Rigtig god weekend!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  122. Soooo cute - I love it!! Røget eg er min farvorit ;0) HÅBER, HÅBER, HÅBER jeg vinder...
    Mvh. Helle.

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Den er simpelthen så sød! Specielt den i røget eg :)
    - Camilla
    camillard1@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Den er da bedårende - jeg ønsker mig den i røget eg :-)

    munch.rogilds@gmail.com

    SvarSlet
  125. Den er super skøn - jeg ønsker den i røget eg, hvis jeg skulle være den heldige :-)
    gitchen@mail.tele.dk

    SvarSlet
  126. Så fin den er:) Ønsker mig den i gummitræ hvis jeg bliver den heldige.
    katsandbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  127. Så fin den er:) Ønsker mig den i gummitræ hvis jeg bliver den heldige.
    katsandbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  128. Sådan en står højt på min ønskeseddel, hvis jeg er den heldige vinder vil jeg gerne vinde en lys i gummitræ
    christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  129. Jeg kunne godt tænke mig den i røget eg.. Ihhh krydser alt hvad jeg har :)

    SvarSlet
  130. Den er rigtig fin. Kan bedst lide den i røget eg.

    -Cille

    SvarSlet
  131. Virkelig sød elefant, og kunne godt tænke mig den i gummitræ :)

    Vh. Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  132. Ville elske at kunne tilføje denne søde elefant i min lille samling. Ønsker mig den i røget eg.

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  133. Røget eg er den farve der passer ind i mit hjem, så krysder fingre og håber det bliver mig der vinder den søde elefant.
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  134. Jeg kunne rigtig godt tænke mig den i røget ege træ:-)
    Kh. Malene
    (kim0704@webspeed.dk)

    SvarSlet
  135. Den er godt nok nuttet... :-D Jeg kunne godt tænke mig den i lys gummitræ hvis jeg vinder...:-)
    Håber på at prøve og vinde lidt.. Følger din blog næsten hver dag...
    mvh. Maj-Britt ( krudtuglernesmor.blogspot.dk)

    SvarSlet
  136. i'm in på smoked oak

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    del endelig i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  137. Ej jeg håber jeg er den heldige - den er virkelig fin..:) Den i røget eg er fiiiiin...

    SvarSlet
  138. Kjære Jeanette, Jeg elsker bloggen din, og jeg elsker elefanter! Jeg pleier aldri å vinne noe, men i tilfelle det skulle skje, ville jeg gjerne ha den i mørk eik (eg). Klem, Heidi

    SvarSlet
  139. Jeg ville gerne vinde den i røget eg :-)
    Har liket.

    Christine Lund Hansen
    christine.lund91@gmail.com

    SvarSlet
  140. Hold så op nogle lækre (dyre)design!
    Nu er jeg voldsom begejstret for elefanter og jeg vil rigtig gerne vinde den i gummitræ :)

    SvarSlet
  141. Nåååårh, hvor er den bare fin. Een i røget eg ville passe så fint hjemme i min nye reol :)

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet
  142. Hvor er denne dog bare fin, og ville passe perfekt ind herhjemme. Den er så enkelt og simpelhent så nuttet og kær at se på. Alle bliver da helt forelsket! Hvis jeg var den heldige, ville det helt klart være røget eg, selvom de er fine allesammen.

    Hav en dejlig aften, knus Alberte - alberte211@gmail.com :)

    SvarSlet
  143. Den lyse i gummitræ vil passe meget godt her hjemme :)

    SvarSlet
  144. Jeg har kigget på dem så mange gange, men på en SU er det ikke lige det, der er flest penge til. Jeg ønsker mig vildt meget den i røget eg, der ville passe perfekt ind i mit hjem :)
    Vh Trine, trine.strandgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  145. Jeg synes godt om og jeg deler og jeg ønsker mig den lyse elefant i gummitræ : )

    SvarSlet
  146. Gud hvor er den skøn!!
    Jeg vil meget gerne vinde den i røget eg, som skal bruges til en fin gave til min dejlige niece til hendes dåbsgave, da jeg eller ikke har råd til nogle gave til hende, så jeg krydser finger, tær og hænder!!

    Sommer knus fra Zofia Bodi
    zofiabodi.blogspot.dk
    hvidesko@hotmail.dk

    SvarSlet
  147. Den er så fin! Jeg har fødselsdag d. 14. juni, så det ville da bare være så lækkert med en ekstra gave ;-) Hvis jeg er den heldige, ønsker jeg mig den i røget eg..

    SvarSlet
  148. Jeg kunne godt tænke mig den i gummitræ :)
    Mvh Bente Fie Sørensen
    bentefie@hotmail.com

    SvarSlet
  149. Hvor er den skøn :-) jeg ønsker mig den i røget eg. /Trine
    trinehecht@gmail.com

    SvarSlet
  150. Sikke en fin give away :-) Jeg ønsker mig den smukke elefant i røget eg :-)

    Mvh.

    Jeanet (jeanet_kristensen@sol.dk)

    SvarSlet
  151. rubberwood eller gummitræ den er lige mig og hold nu op en fin konkurrence!!

    jeg er helt klart med og ihhh hvor jeg krydser fingre for at jeg er så super heldig!!

    regnbuens@hotmail.com

    deler og liker:O)

    SvarSlet
  152. Wow jeg vil smadder gerne snuppe den lille elefant ;-)
    Han er bare så fin! Jeg krydser en masse fingre og håber på lidt held i min retning.
    Skulle det ske er det helt sikkert en lille smoked oak elefant :-)
    Hav en skøn aften
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  153. Den er så sød.
    Ønsker en i røget eg.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  154. Jeg ville heelt klart vælge den i røget eg - den vil da bare passe perfekt hjemme hos meg;)

    SvarSlet
  155. Ønsker mig den i røget eg :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  156. Krydser fingre for den i gummitræ, evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  157. Tænker den i røget eg vil være bedst i forhold til små fedtfingre ;)
    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  158. Hopper med på vognen, krydser fingre og ønsker mig den i røget eg :-)
    Mange hilsner Sara sarita2009@hotmail.com

    SvarSlet
  159. Ville hvis man var så heldig gerne have sådan en fætter i gummitræ:))
    malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  160. Det er begge to søde men hvis jeg er heldig vil jeg gerne have den i røget eg.

    SvarSlet
  161. Det er begge to søde men hvis jeg er heldig vil jeg gerne have den i røget eg.

    SvarSlet
  162. den i røget eg måtte gerne komme hjem til mig og bo :)

    SvarSlet
  163. Røget eg, den er så smuk :)

    SvarSlet
  164. Ihh hvis jeg kan nå at være med så vil jeg MEGET GERNE vinde den i røget eg , den er bare for skøn :)))

    SvarSlet
  165. Uh sikke en dejlig konkurrence :) Jeg har længe ønsket mig den smukke elefant gerne i røget eg. Håber jeg kan nå at være med.
    min email er rikke20dahl@hotmail.dk

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...