fredag den 23. september 2011

Endnu en stofpakke er ankommet



I går modtog jeg endnu en lækker stofpakke, Det er søde Ellen som jeg har lavet en byttehandel med. Vidste faktisk ikke hvad hun ville putte i pakken, havde bare nævne at jeg manglede lyserød og blå. Så glæden var stor da jeg modtog denne super fine pakke, det er jo helt vild, mange mange tak søde Ellen. Se lige det søde børne stof med aber og elefanter, det er jeg bare helt vild med. Hun havde også lige haft tid til at strikke en karklud til Æblepigens legekøkken, den skal nok blive et hit. Jeg skal igang med at sy sengetøj til æblepigen og nogle af disse fine stoffer skal heltsikker indgå, uuh det kribler i fingerne.


2 kommentarer:

  1. Hej ven, velkommen, jeg tror du kommer til at lave skønne ting af det før end jeg gør.

    SvarSlet
  2. Ellen: jeg har en del planer så nu må vi se

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...