onsdag den 28. september 2011

Give away


Jeg har haft bloggen i fire måneder nu og bloggen har allerede 130 faste læser, det syntes jeg er helt vild. Jeg er dybt taknemmelig for at så mange mennesker har lyst til at læse med og ikke mindst for alle de søde læsere som skriver kommentarer på mine indlæg. Tingene er bare gået så stærk, bloggen har udviklet sig og jeg har udviklet mig med den, den har allerede givet mig mange hyggelige timer og nye bekendskaber. Alt det vil jeg fejre med en Give away af den hjemmelavet slags, jeg håber i kan lide den og har lyst til at deltage. Min Give away består af et sæt junior dynebetræk og hovedpude, syet i retro stoffer med Disney billeder.


Regler for deltagelse
1 lod fås for en kommentar på dette indlæg (skriv venligst din emailadresse, hvis du ikke er fast læser)
1 lod fås for tilmelding som fast læser her på bloggen
1 lod får du ved at linke til konkurrencen på din blog/hjemmeside
1 lod kan du få ved også at have "Ævlebævle" på din blogroll
1 lod kan du få ved at skrive et indlæg på din blog om konkurrencen.

Altså op til 5 lodder kan der opnås i konkurrencen. Skriv hvor mange du er med på i din kommentar.

Der trækkes en vinder fredag den.
28. oktober 2011





122 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint, og det er en superskøn blog du har. Jeg er allerede fast læser, og har dig på min blogroll, så med kommentaren her giver det 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  2. Okay det var da en gennemført vidunderlig give away, jeg må sige, hvis jeg på en eller anden måde ku få alle lodder, så havde jeg nappet dem... Hvor er det fint, lige de farver jeg er ved at bevæge mig over i til pigerne.... og så kreeret af DIG... Smukt.

    Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage i din super fine give away.. med 2 lodder..

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det fint, jeg snupper 4 lodder:-)

    SvarSlet
  5. Har et lille barnebarn der ville elske at falde i søvn i dit flotte
    sengetøj. Held til mig med mit ene lod.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er det bare super skønt det sengetøj, wow!!!!

    Vil straks smide to meget store lodder ind i kampen og krydse fingre for gevinst..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  7. åh sikken en overraskelse- den er vel nok fin Jeannett- skal nok lave et indlæg og link til dig..

    SvarSlet
  8. sikke et fint sæt det vil jeg sååå gerne vinde!!

    deltager med 5 lodder!!

    måske du skulle have lyst til at deltage i min give away fra Rice??

    SvarSlet
  9. hvor er det fint. 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  10. 4 lodder tak, - hvor er det bare et skønt sæt. Happy colors!! ;)

    SvarSlet
  11. Arj, hvor er det bare flot! :o)
    Jeg deltager med 3 lodder: kommentar, fast læser og BlogRoll!
    /Liv

    SvarSlet
  12. JAAAA, for en fin BLOGG og give away!
    Nydelig sengesett, lillemor mangler litt av disse sengesettene for tiden da hun skal skifte til større dyne. Jeg tar selvfølgelig 4 lykkelodd!! :)

    Klem fra Ida
    (Interiør drops)

    SvarSlet
  13. Wauuu,om vi kan lide det! Ja, jeg kan i den grad. 2 lodder tak!

    SvarSlet
  14. Ej hvor er det lækkert - Jeg putter 2 lodder i puljen og håber på at min lille mand skal sove i det lækre sengetøj:-)

    SvarSlet
  15. det er bare rigtig fint 2 lodder til mig... ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare blevet fint! Det vil klæde Astrids seng, når hun skal til at sove med juniordynen:-) 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare en fin Give Away.. Det vil da absolut pryde enhver børneseng:)

    Mvh Kirstine

    http://frudahlsfiflerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Hej.
    Så fint, håber jeg vinder det. Deltager med 2 lodder.

    Hilsen Mai-Britt

    SvarSlet
  19. Skøn blog og skøn give away! Jeg deltager med 3 lodder.

    Kreahilsner fra Charlotte

    SvarSlet
  20. Ejj hvor er det bare flot - skal skal skal vinde det, så er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  21. Ihh hvor lækkert og selvom mine drenge er for store, kunne jeg gerne, meget gerne tænke mig at vinde.
    Deltager med 4 heldige lodder ;o)

    SvarSlet
  22. Nøj, jeg er helt forelsket i det, kan lige forestille mig hvor fint det vil være på Albertes værelse :o) Jeg går all in med 5 lodder, jeg vil så gerne være den heldige :o)
    Super skøn blog du har, jeg glæder mig til at følge den og dine skønne krea ting :o)

    SvarSlet
  23. Wauw hvor er det skønt - jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  24. Sikke en fin give away!:)
    Jeg ville elske at vinde - så jeg er med på 4 lodder..
    KH Anne

    SvarSlet
  25. Huh, count me in! ;-))

    xoxo Trine

    trine (at) blaubeermond (dot) de

    SvarSlet
  26. nejjj hvor ville jeg blive glad for sådan et. jeg deltager fluks med 4 lodder.. og xxx mine fingre..
    smil fra Gitte

    SvarSlet
  27. Uhh jeg vil også gerne være med:) 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  28. Det var jo en rigtig GOD idé du havde :) Hvor er det blevet fint, og jeg vil meget gerne vinde det, så bé om 4 lodder!
    Kh Christina

    SvarSlet
  29. Det ser rigtigt lækkert ud! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fast læser + kommentar). Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  30. Tillykke med de mange læsere og sikke en lækker præmie. Jeg snupper to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  31. Stort tillykke med de 130 faste læsere.
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder tak :)

    SvarSlet
  32. Tillykke! Og sikke en lækker give away, jeg er med på 4 lodder :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  33. 4 lodder tak. Fååårk en lækker gave! :)

    SvarSlet
  34. Det må jeg bare vinde ;-) det er super flot!
    Hilsen Anja@devlix.dk

    SvarSlet
  35. Hvor er det fint, jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  36. Hvor er det bare sødt :-)

    stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Så fint sengetøj og dejlig blog. 1 lod til mig:-)

    mvh Christina (christina@soeby.org)

    SvarSlet
  38. Super fint! :) 2 lodder til mig, tak! :)

    SvarSlet
  39. Hvor er det fint! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    SvarSlet
  40. Håber at blive heldig : ) med 3 lodder.

    SvarSlet
  41. Sikke en fin give away.

    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  42. jeg ville elske at putte min søn i det lækre sengetøj. 3 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  43. Jeg er helt klart med på 4 lodder.
    (Du var allerede på min blogroll :o))

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  44. Har precis hittat till din underbara blogg. Här var det mycket fint att titta på : ) Vad kul att det går så bra med din blogg, Grattis!
    Extra kul med en Give away med så fina priser. Det är klart att jag är med.
    Jag håller alla fingrar o tår jag har!
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  45. Jamen det var da den SKØNNESTE give away. Jeg deltager meget gerne med 4 lodder og vil glæde mig til at følge dig fremover.
    Kh Charlotte.

    (ps. har selv en give away igang som trækkes d. 10. okt) ;o)

    SvarSlet
  46. fed blog du har!! 4 lodder til mig!

    SvarSlet
  47. I would like to play.
    Your game is on my blog.Down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Greetings
    Bernadett
    4 lots=follower+comment+link+post
    http://petite-armoire.blogspot.com/2011/10/jatekgamejeu.html

    SvarSlet
  48. Jeg vil gjerne være med, NYDELIG premie! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  49. Meget meget flot give away! Jeg er med på tre lodder :-)

    SvarSlet
  50. Jeg smidder tre lodder i puljen :)

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne liste 5 vinderlodder i
    xxx alt hvad x kan for jeg vinder.
    Så vil jeg nemlig have danmarks lykkeligste pige. Hun knuselsker Micky <3
    frkhede´sblog
    hede_77@hotmail.com

    SvarSlet
  52. 2 lodder! :)

    Hvis jeg er så heldig at vinde, så må du meget gerne kontakte mig her: stineclausen@gmail.com :)

    SvarSlet
  53. 2 heldige lodder til mig.. og hvilken herlig give away :0)

    hilsen nanna

    www.troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  54. 4 lodder til mig:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  55. 4 lodder her også:o)
    Knuus Mia

    SvarSlet
  56. Det er bare SÅ fint altså! Jeg HÅBER, at jeg vinder.

    4 lodder til mig.

    SvarSlet
  57. 4 lodder til mig. Ih, hvor er det altså bare fint lavet :)

    SvarSlet
  58. Sikke et lækkert betræk! Jeg er med på 3 gode lodder ;)

    SvarSlet
  59. Nej for et skønt sæt... jeg er med på 3 lodder :o)

    SvarSlet
  60. Det fineste, lækreste og sejeste sengetøj. Ville passe perfekt i Alfreds seng.
    Er helt ny og ville gerne linke til din give away på på min blog, men kan ikke hitte ud af det.
    Derfor 3 lodder til mig.

    Vh T

    SvarSlet
  61. Hold da op, hvor er det fint! :-D

    Jeg vil gerne bede om 4 lodder, tak - og du ryger straks på min blog roll. Og jeg linker til din give away på min profil, hvor du også kan finde min ♥Helt NY Blog Give Away♥ ;-)

    Smilende bloghilsener,
    Maja

    SvarSlet
  62. Uh så fint.. jeg er med og krydser fingre for at jeg er heldig.. :)

    SvarSlet
  63. Jag vill gärna vara med :) Tar 2 lodder!

    Emilia
    emiliamoiks@gmail.com

    SvarSlet
  64. Hej :o)

    5 lodder til mig, og så krydser jeg finger for at være den heldige denne gang.

    KH Rikke

    SvarSlet
  65. 2dejlige lodder til mig. Dejlig inspirerende blog du har

    SvarSlet
  66. Hvor er det fint, dit betræk. Jeg krydser fingre for at der er held i mine to lod :o)

    SvarSlet
  67. 3 lodder ( 3 første)

    :)
    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  68. Aikke en skøn give-away. jeg vil gerne være med på 4 lodder, tak!


    KH Vibeke

    SvarSlet
  69. Den perfekte julegave til min nevø! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  70. Love the give away. I don't know if i can win because i live in Belgium. But anyway i will try.
    joppe.5@telenet.be

    SvarSlet
  71. Hvor er det super fint ! Tillykke med de mange læsere allerede!

    Jeg er med på 2 lodder!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  72. Prøver lykken med 2 lodder i denne fine give away :)

    SvarSlet
  73. Rigtig flot arbejde du har lavet
    1 lod fra mig
    lisa.lindgren@live.dk

    SvarSlet
  74. Fint håndarbejde fra din side... :)

    3 lodder her, er nu fast læser og du er kommet på min blogroll...

    SvarSlet
  75. Hvor er det altså bare flot!! Jeg er absolut med på 4 lodder og håber, håber, håber :-)

    SvarSlet
  76. Super lækkert! Jeg vil gjerne prøve lykken med 1 lodd c",)

    Annette (engel_annette@yahoo.no)

    SvarSlet
  77. Så fint sengetøj! 3 lodder til mig tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  78. Hejsa.

    Jeg vil smadder gerne deltage med 1 lod.

    Venligst Stine (mullepige@mail.dk)

    SvarSlet
  79. Hei hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd!

    SvarSlet
  80. Hej :-) 4 lodder til mig!!

    SvarSlet
  81. Melder mig som fast læser og deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  82. Hejsa ... 3 lodder til mig, da jeg stadig er lidt for ufamiliær med to af områderne til at "turde" satse. Men fast læser, kommentar og en omgang nævnt give away, passer det vel med 3 lodder. (og tak for sidst forresten)
    KH Emilie (fra krea-dagen)

    SvarSlet
  83. Deltager med to lodder tak. Dejlig give away! Mvh Louise

    SvarSlet
  84. Flot giveaway! Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  85. hov! ville gerne deltage med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  86. Ja tak, jeg vil også gerne være med, smidder to lodder i puljen :-)

    Og tak for kage/cupcake i søndags, jeg har været inde og kigge på din blog og savle over de lækre cupcakes mange gange siden, mmmhhh de var gode :-)

    SvarSlet
  87. jamen for dælen. dén er jeg med på. 4 lodder til mig. :-)

    SvarSlet
  88. uh hvor fiiin! jeg deltager med 4 lodder! :)

    SvarSlet
  89. Hvor er det altså bare smukt! Det vil jeg rigtig gerne vinde. Så 4 lodder til mig:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  90. Lækkert:) to lodder til mig.

    SvarSlet
  91. Jeg vil elske at følge din blog så jeg er nu også fast medlem :-)
    Jeg er med på to lodder.
    Maleneskou@hotmail.com

    SvarSlet
  92. SÅ utrolig flott premie!!! Jeg melder meg på med 4 lodd :)

    SvarSlet
  93. Så herlig giveaway da. Nydelige premier.
    Jeg prøver meg med 1 lykkelodd jeg.

    SvarSlet
  94. Jamen, her skal jeg da være med.
    Fin gave.
    To lodder, tak!

    SvarSlet
  95. Årh, sikken en ualmindelig lækker give away! Jeg skal da SÅ meget være med!

    Jeg nupser lige 4 lodder, og krydser fingre, tæer, arme og ben! ;-)

    Ha' en helt vild dejlig dag!

    Kram fra Jane

    SvarSlet
  96. Jeg er da med på 4 lodder, super fin giveaway:)

    SvarSlet
  97. Årh hvor er det bare et fint sæt. ældste datteren har siddet og sukket over det, for sådan et sæt hun godt tænke sig. Jeg smider 4 lodder og krydser alt hvad der krydses kan.

    SvarSlet
  98. Hvor er det bare fint! Jeg kan kun deltage med 2 lodder, da jeg ingen blog har (Og er total ny ud i det her med at kommentere..!)Håber jeg er heldig! ;O) God dag

    SvarSlet
  99. Yndigt, yndigt! Jeg deltager med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  100. Fine premier! Jeg tar 4 lodd! Blir spennende å følge deg:)

    SvarSlet
  101. Held til mig med mit ene lod.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  102. Sikke en lækker præmie! Jeg er klart med på 4 lodder:-)
    -Dorthe

    SvarSlet
  103. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    3 lod
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  104. 3 lodder fra mig i puljen...
    Glæder mig til at følge din blog.. :)

    SvarSlet
  105. to lodder til mig. håber at jeg er heldig :) *krydser fingre*

    SvarSlet
  106. Skøøøn give-away. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  107. Sikke en FLOT Give Away!!! Jeg er med på 3 lodder. Men en snarligt kommende baby, vil det passe perfekt :-)

    SvarSlet
  108. Sikke fint sengetøj - Alma Ville blive ellevild med dette sæt :O) Deltager med 2 lodder!

    SvarSlet
  109. Hvor er det bare flot at du har fået så mange læsere på så kort tid, men det er også klart, fordi det er en fin blog du har :) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  110. Sikke en fin Give Away! Jeg vil meget gerne deltage med fire lodder. :)

    SvarSlet
  111. orh hvro flot! jegvil meget gerne deltage med
    2 lodder
    x
    margit

    SvarSlet
  112. Såååå fint! Krydser fingre for at der er held i mine 2 lodder;)

    SvarSlet
  113. Sikke et lækker sæt - hvor er det bare flot ;o) Deltager gerne med 2 lodder.
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  114. Jeg vil gjerne være med - 3 lodd : kommentar, fast leser og bloggroll.

    Det sætet var superflot! Håper jeg vinner :-)

    SvarSlet
  115. Så nydelig blogg!
    2 lodd til meg, fommentar og følger...

    SvarSlet
  116. 2 lodder til mig (kommentar og fast læser). God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...