søndag den 31. juli 2011

Næsten ny pusleplads




I går modtog jeg det skønneste stykke frotte fra Gitte, jeg har haft en plan med hvad det skulle bruges til lige fra jeg så det første gang, nemlig nyt overtræk til min puslepude. Jeg måtte straks igang med forvandlingen da jeg endelig fik det hjem, men det er så fin at jeg ikke kan nænne at klippe i det, specielt fordi æblepigen forhåbentlig ikke skal bruge puslepladsen så længe endnu. Jeg har derfor valgt at bevare stykket intakt, og  kun sy det sammen med kantbånd, for at jeg så senere kan genbruge det til noget andet fint. Jeg er rigtig tilfreds med løsningen, syntes det er blevet super hyggelig, det er næsten som om jeg har fået en ny pusleplads.

10 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud:-) Kh Christina

    SvarSlet
  2. Og det kan jeg jo kun tilslutte mig - det ser virkelig godt ud - skønt stof :-)

    SvarSlet
  3. Ja det er et flot stykke. Kan godt forstår du ikke nænner at klippe i det.

    SvarSlet
  4. Mange tak for de rosende kommentarer, det varmer.

    SvarSlet
  5. det var da en god løsning, så kan vi jo glæde os til at se hvad du finder på med stoffet senere.
    Det jeg købte af hende har jeg tænkt skal være blive et par akrobatbukser til Josefine, med lilla rib i livet og forneden.

    SvarSlet
  6. IH! Her til morgen, mens min søn sov sin formiddagslur, besluttede jeg mig for, at jeg skulle kigge rundt i blogland og gå lidt på opdagelse. Og jeg forstår simpelthen ikke, at jeg ikke er faldet over din blog noget før. :)
    Men jeg glæder mig til at følge med her hos dig.

    Mange hilsner fra Sukkerknalden

    SvarSlet
  7. Og BTW, det er et fint puslebord du har fået lavet.. :D

    SvarSlet
  8. HVOR ER DET BLEVET FLOT - det er altid sjovt for mig at se, hvad der bliver ud af "mit" stof. Og det er en god ide med kantebåndet, så du kan bruge stoffet til noget andet bagefter.

    SvarSlet
  9. Ellen: Sjov du nævner lilla rib Ellen, jeg sad længe med det lilla kantebånd inden jeg besluttede mig.

    Sukkerknalden: Mange tak for de søde ord, det er rigtig dejlig at høre, og dejlig at du har lyst at følge med.

    Gitte: Jeg kunne simpelthen ikke nænne at klippe i det, jeg har planer om at bruge noget af det andet stof til bl.a. puder.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...