lørdag den 14. april 2012

Weekend

Morgenkaffe på trappen med et par boligblade, eller bare sidde og kigge ud på haven, nyde de første solstråler og alle forårsblomsterne, helt helt stille det eneste man kan høre er fuglende der vågner og gør klar til dagen. Sådan har jeg siddet her til morgen, mens jeg ventede på resten af huset vågnede, perfekt start på en weekend hvis i spørger mig.
Jeg har gjort nogle rigtig fine loppefund her på det sidste, bla. et karlekammerskab, det skal bruges til tøjskab på æblepigens værelse, et teaktræs spisebord hvor udtrækspladerne er under bordet, istedet for den vi har, hvor vi altid skal hente pladerne ude i stalden, når de skal bruges. Det sidste møbel jeg har fundet er jeg ekstra glad for, nemmelig et københavner køkkenskab som jeg har søgt efter et stykke tid, alle møblerne skal restaureres og males, jeg kan næsten ikke vente med at komme igang og jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat når jeg kommer så langt.

Nu er huset vågen og morgenmaden er indtaget, jeg kan mærke det bliver en god dag...
God weekend.......

8 kommentarer:

  1. ahhhh sikken en fantastisk mor-start på en dejlig weekend. Jeg sidder også og nyder solstrejfene ude i min have imens jeg sidder her ved computeren, senere i dag skal der pukles i haven, håber vejret holder.
    Men liiiige nu er det bare Jill-tid ved computeren, hårdt tiltrængt efter 14 dage uden netværk ;o)

    Rigtig dejlig weekend med gode projekter lyder det til.
    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. Dejlig start på weekenden - og lyder som nogle gode ting du har fundet. Glæder mig til at se dem.
    God weekend ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dog bare hyggeligt ud! Jeg stod også tidligt op i morges og nød et par timer alene med kaffe og symaskine. God weekend til dig:)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se dine nye genbrugsfund.
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig start på dagen - rigtig god weekend til jer :o) Og er også ret spændt på dine loppefund!

    SvarSlet
  6. Nej nej, hvor fandt du kbh skab? Har søgt og søgt.. :( Men hyggeligt ser det ud med morgenmad på trappen.. ;)

    SvarSlet
  7. Tak for de søde kommentarer alle sammen :) Rakel jeg har fundet den ved ham i rundkørslen i Viborg

    SvarSlet
  8. Jeg vidste ikke det hed københavner skab. Min mormor i sdr.omme havde et og hun flyttede ind i 1962 da huset var nyt... måske er det hendes :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...