søndag den 1. april 2012

Mine loppefund fra Stumpmarked

Jeg var på stumpmarked i går, et super sted for retro elsker og jeg fik da også en masse skønne ting med hjem. Jeg havde igen i år en aftale med Gitte, som sammen med sin ven Jesper havde den mest fantastiske retro stand, fyldt med skønne skønne sager. Jeg tror simpelthen ikke der findes noget på den stand jeg ikke har lyst til at eje, og det siger ikke så lidt for de to har altså en kæmpe stand.
Her er det meste af hvad jeg fik købt, bøjler til æblepigens kjoler, 5 hele sengesæt og nogle pudebetræk bla. med fint børnestof.


En sød bakke med elefanter, en Erik kold bøtte til kaffe, stod lige og manglede den, et fint malet påske æg og en af mine yndlings fund, en børne julekop fra Stavangerflint
 Et fint ur til vægen.

 En Hukit børnestol samt lidt træ legetøj, stolen er lidt slidt men det er ok den skal males.

En super fin dymo, jeg har længe ønsket mig en, så jeg tog chancen på denne her, selv om jeg faktisk er lidt usikker på om jeg kan købe nye bånd til den, det håber jeg, men indtil jeg finder ud af der er der ihvertfald rigelig bånd med i kassen.
Det var det meste af det jeg fik med mig hjem denne weekend, fandt dog også en kuglelampe, men den fik jeg ikke lige taget billed af, i må se den når den er blevet malet.
De sidste 2 billeder er nogle Gitte selv havde taget af sin stand, jeg orkede ikke slæbe kamera med, men ville jo gerne vise jer alle de fine sager, så dejlig at jeg måtte låne dine billeder Gitte mange tak. Jeg var også så heldig at måde Anna dernede, det var rigtig hyggelig og i kan kigge ind på hendes fine blog og se alle hendes skønne fund også.




36 kommentarer:

  1. Er du vimmer!!!! Hold da op et guld-loppemaarked! Hvor er det? (sikkert i Jylland ikke... eller på Fyn...) ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jo det var i Jylland nemmelig Herning

      Slet
  2. Sikke en masse fine ting - sidder og ærger mig over at det helt var gået min næse forbi at der var stump marked denne gang. Næste gang så er jeg klar ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg syntes altid der er gode ting at hente der, så jeg kan virkelig anbefale dig at være klar næste gang :)

      Slet
  3. Ej hvor har du også gjort nogle lækre køb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg sidder dog her bagefter og fortryder nogle ting jeg ikke købte, men det er typisk mig.

      Slet
  4. orv manner - det ser satme lækker ud!!! - jeg vil da også gerne høre hvor den slags ligger?? - det må helt klart være i jylland....;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er i Jylland nærmere betegnet Herning og næste gang er lørdag den 27 oktober

      Slet
  5. wow, det ser godt nok fantastisk ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med dit marked

      Slet
  6. Oi, for noen fantastiske funn!
    Noen skikkelige skatter du viser fram : )
    Liker spesielt godt barnestolen og lekene,
    har blitt så glad i slikt siden min lille kom til verden.
    GOD påske til deg : )

    Klem,
    Maria.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jeg er også super glad for min ting, og stolen er jeg specielt glad for, den er godtnok lidt slidt, men det betyder ikke noget for den skal males.

      Slet
  7. Super gode fund du har gjort!
    Jeg er også altid derude, det er altid fantastisk :o) En rigtig tidsrøver.. :o)
    Jeg er helt øm i skulderen i dag af at gå og bære..
    Jeg fik også lidt med hjem fra Gittes stand, så så godt ud at de havde farveopdelt det :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et super sted, jeg overvejede også at gå to gange ud til bilen, men var for doven. Gitte tog billeder af mig da jeg gik, jeg lignede total en posedame, ikke lige billeder jeg havde lyst til at ligge på bloggen :))

      Slet
  8. ej, hvor ser det ud til at være et fantastisk sted... er vild med det lækre sengetøj du fik fat i... Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sjovt med sengetøjet, det gik jeg slet ikke efter, men når det nu var der så skulle det da med hjem.

      Slet
  9. Uha sikke dog nogle fine fund, du har fået lavet dig. Hvor ville jeg bare gerne havde været derovre. ha en djelig aften

    SvarSlet
  10. Hej Jeannett!
    Tusind tak for de flotte ord og billeder fra min stand i Herning. Hvis jeg havde en blog ville jeg vise den Fantastiske gave du havde med til mig - nemlig den gule clutch. Jeg har lige siddet sammen med kæresten og læst dit indlæg, han vil lige tilføje en lille rettelse.....han hedder nemlig ikke Søren men Jesper.
    Ha en rigtig god påske
    kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig mystisk, jeg syntes jeg havde svaret den anden dag. Nå men hils Jesper nåå nej Søren :)) og sig undskyld jeg er en klovn til det med navne. Super du blev glad for Clutchen jeg er også rigtig glad for mine køb og for alle de fine knapper

      Slet
  11. Ooooh skønne skønne ting...er vild med uret og de fine bøjler. Og Hukit stolen...og så kan jeg se på de sidste billeder at jeg også er vild med ALT andet i den stand:-)
    Gode fund:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi ja den stand er fantastisk, sidder bare og fortryder at jeg ikke købte mere, men sådan var det også sidste år da jeg så billederne efter jeg var kommet hjem :) typisk

      Slet
  12. Det var dog et over fantastisk marked... hold da op... der gad jeg godt ha været med da :-9

    Smukke smukke bøjler og sengetøj... suk....

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Louise, det kommer skam igen til efteråret sååå...

      Slet
  13. De der bøjler har jeg godt nok lavet mange af da jeg var barn ... hvor er de flotte ... rigtig sjovt som livet kører i ring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja det er sjovt som tingene går igen, jeg stod også og hørte et par damer snakke om dengang de lavede dem selv :)

      Slet
  14. Sikke nogle fine ting, Jeanett! Og ja, det var super hyggeligt at møde dig og Gitte. Hendes stand var så smuk, sådan som den var ordnet i farver - jeg ville gerne have set den fra starten!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, fine ting du fik med hjem også. Ja Gitte og Sørens stand er virkelig

      Slet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Åh, for et marked! Man kan jo gjerne bli fristet til å handle der, ja:)
    Gleder meg til å følge bloggen din:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var virkelig mange ting der fristede der, skønt marked.
      Så dejlig du har lyst til at følge med velkommen til :)

      Slet
  17. Sikke da nogle fantastiske ting, som du fandt på stumpemarkede- hvor var det i øvrigt henne?

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) det er i Herning og næste marked er den 27 oktober.

      Slet
  18. Åh det Orange sengetøj gad jeg godt have et par lapper af :-)

    SvarSlet
  19. sidder og kigger på lidt gamle indlæg hos dig - har sørme fundet meget inspiration herinde allerede. super skøn blog du har. og hvilket skønt marked du her har været til. er det en årlig event? du må endelig lave et indlæg næste gang det er på trapperne, ville så gerne afsted :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...