mandag den 9. april 2012

Nye puder til æblepigens værelse




Nu er påskeferien snart slut, men jeg kan mærke at det er helt ok, begynder faktisk at savne alle mine små poder på arbejde igen. Glæder mig til at se dem komme ind af døren en efter en og høre om hvad de har lavet i ferien.
Lidt tid ved symaskinen blev det jo også til her i ferien, og det blev bla. til disse puder til æblepigens værelse. 3 af dem har jeg selv syet, men den med børnene og ballongerne, er et færdig petræk som jeg fik af søde Gitte sidst jeg var til stumpmarked. Jeg kunne ikke nænne at klippe det op, så det får lov til at være som det er, jeg syntes det passer rigtig fint sammen med de andre. Til samlingen kommer også snart en lille sky pude, mangler liiige lidt, men jeg tror den bliver rigtig fin sammen med de andre.
Jeg syntes det er blevet en rigtig fin lille hygge hjørne hun har der på værelset nu, hun sover jo stadig i soveværelset så madrassen er kun til at hygge, lege, og læse bøger på.

12 kommentarer:

  1. Fine puder og dejligt hyggehjørne :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud, og super flotte puder.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte, er helt vild med de fantastiske motiver...lækkert:-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne puder, elsker farverne og motiverne ;O)

    SvarSlet
  5. Flotte puder med fantastiske glade farver! :)

    SvarSlet
  6. Dejligt hyggehjørne, sådan et har Sigurd også på sit værelse, det bliver helt sikkert et hit når han bliver lige lidt større :o)

    SvarSlet
  7. Du får altså noget fra hånden, her synes jeg der mangler nye puder i sofaen...

    SvarSlet
  8. Super fint - total lille verden, den der krog. God dag til dig :-)

    SvarSlet
  9. Det er nogle rigtig søde puder! :)

    Og hvor er det sjovt for mig at se stoffet på den ene pude! Prøv at se billede 10 her: http://minesysler.blogspot.com/p/stof-til-salg.html

    SvarSlet
  10. Tak for de søde kommentarer alle sammen, Ellen jeg syntes slet ikke jeg får lavet alt det jeg gerne ville, puder til sofaen står også på min to-do :) Line Ja det er virkelig et hit, med sådan en hyggekrog, jeg er helt sikker på i bliver glad for det. Marianne jeg kigger lige ind, tak for linket :)

    SvarSlet
  11. Hahah, har nu plaget min kæreste med at jeg MÅ og SKAL få min en symaskine, så jeg og så kan få lavet de fine puder :D

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...