torsdag den 19. april 2012

Starten på en samling

I dag var jeg forbi min lokale loppe pusher med trailer for at hente mine køb fra sidste uge og sørme om der ikke stod 2 Folke Pålsson FDB stole sat fra til mig. Jeg har længe haft overvejelser om hvilke stole jeg ville have til mit nye spisebord, jeg har bla. overvejet Eames, HAY og FDB stole, været meget i tvivl og er det stadig, men disse 2 nye skønheder, kan godt blive starten på en samling. Nu mangler jeg bare lige et par ekstra timer i døgnet, så jeg kan komme igang med at male, der står efterhånden en del møbler i stalden og venter på jeg får tid til at svinge penslen. Heldigvis syntes jeg det er hyggeligt at male og temperaturen er nu ved at være så høj at jeg kan stå og male i stalden, det gør det hele lidt nemmere, for så kan jeg bedre gå til og fra.

7 kommentarer:

  1. Sejt foto. og fedt at du vælger stole der ikke er overalt.

    SvarSlet
  2. Uh jeg har også et rum fyldt med møbler der skal males. Mon ikke snart der kommer bedre temperaturer så vi kan komme igang. Jeg er sikker på dine stole bliver superfine med en gang maling.-)

    SvarSlet
  3. Skønne stole, jeg har vist også lidt forskelligt stående i udhuset der venter på at jeg lige får gejsten til at gå igang, eller finder den helt rigtig placering til noget af det

    SvarSlet
  4. Jeg har snart møbler i hele huset der skal males... suk... synes jeg mangler min stald!

    Det er nogle lækre stole, godt valg synes jeg :)

    SvarSlet
  5. Skønherlig billedeserie..uhh har også mange maleprojekter :-)

    SvarSlet
  6. Ej hvor sjovt...vi overvejede også Eames..sukker stadig efter dem, men synes altså de er for dyre. Derfor købte vi også FDB stole, vi har to hvide og en turkis (min mand har malet) og så ungernes to Trip Trap stole (sort og hvid, begge hjemmemalede) omkring spisebordet!

    KH Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...