søndag den 29. april 2012

Praktisk opbevaring og loppefund



Ved mit lokale loppested som jeg har skrevet en del om her på det sidste, fandt jeg sidst jeg var der  en lille blå metal tråd kurv. Jeg syntes den var super fin og perfekt til at opbevare min lille Kauni garn nøgler samling. Jeg syntes det lidt rå look giver en fin kontrast til garnet og så syntes jeg det er fint at man kan se de mange farver når de ligger i kurven. Praktisk opbevaring men samtidig pænt at se på I like...
Samme sted fandt jeg også et par kufferter til æblepigen, de blev hurtig fyldt op med ponyer, igen praktisk opbevaring men pænt at se på...
vi har været på besøg hos min moster i dag for at hente en trampolin skræmsel til haven, manden har lovet at grave den ned på tirsdag og så kan vi også vinke den af på listen, til at blive en rigtig familie Danmark.
Min søde moster foræret mig denne fine kernelæder taske, hun mente hun havde haft sin tid med kærnelæder og andefødder, så det var helt fin hvis jeg kunne få glæde af den :) Jeg syntes den er sååå fin og perfekt til at bære mine mange krea projekter i, igen praktisk opbevaring, men pæn at se på...

15 kommentarer:

  1. Fantastisk opbevaring. Og så er den kernelædertaske da for fed. Tænk at hun ville af med den! Lucky you!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja jeg føler mig også rigtig heldig.

      Slet
  2. Dejlige billeder. Jeg har samme taske og bruger den hver dag til at slæbe den bærbare til og fra job. Elsker den taske! -om end en anelse mere brugt og i stykker i bunden end din ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig en fin taske, min er også lidt i stykker i bunden, men noget jeg sagtens kan sy

      Slet
  3. Åhh hvor er den taske bare for lækker! Tillykke med den :-)

    SvarSlet
  4. Ej den taske er for lækker!! Og du har jo allerede en ufatteligt lækker én til dine kreasager..;) Lucky you..
    Trådkurven er også fin..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kan man få for mange tasker :))

      Slet
  5. Fine ting og ja, den vesken er bare lekker :)

    SvarSlet
  6. Det er så dejligt med opbevaring som er flot i sig selv- godt tema du der har startet- vi kunne alle vise indlæg med pæn opbevaring :-) og nu sidder jeg da lige og tænker hvor min mor har gjort af den taske hun selv syede i kernelæder som ligner så meget... og læder bliver jo bare flottere med tiden.. Hvad var det for ponyer? De lyserøde med hår osv...? Hvad siger æblepigens mor til demm ? :-) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var da en god ide, jeg vil rigtig gerne se hvordan i andre opbevarer jeres ting :)
      Ja det er de der små ponyer med det afskylige hår, det er derfor jeg går så meget op i fin opbevaring :))

      Slet
  7. Sikke nogle fine ting. Især tasken, den er skøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg har ønsket mig den længe så jeg blev virkelig glad da hun tilbød mig hendes

      Slet
  8. Oh hvor er du heldig, sådan en taske ( den i læder) har jeg altid ønsket mig - tror det er fordi at den gang jeg var barn havde min skole lærerinde en sådan en taske og hun var fantastisk. Så tillykke med den og husk gerne mig hvis du vil af med den en gang.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...