mandag den 2. april 2012

God påske

Weekenden har været hæktisk, programmet har været fyldt helt ud, heldigvis med dejlige ting som loppejagt, fødselsdag og hygge med hele familien.
I dag var så den officielle 1. dag i påskeferien og selv om den har stået på rengøring og vasketøj i dag, så har der dog været tid til lidt andet også. Programmet for resten af ferien er ikke planlagt, der står ting på ønskelisten, men det eneste der er heltsikke er at vi skal være en hel masse sammen og vi skal ikke have travlt.
Tak for alle de søde kommentarer på mine loppefund fra Stumpmarked, jeg er rigtig glad for dem alle og jeg skal nok besvare jer alle sammen i morgen. I aften skal jeg ud og møde en masse små legesyge hundehvalpe, årets hundetræning starter nemmelig op i aften og jeg glæder mig til at følge udviklingen af et nyt hold dejlige hvalpe, håber jeg får lært dem og deres ejer en masse i år.


                  Rigtig god påske alle sammen.....

11 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Håber i får en dejlig påske:-)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder... ;)

    Påskehilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  3. Lige over :) Der skal eddermame ædes noget god mad og læææækker chokolade ;)

    SvarSlet
  4. Fine bilder!!

    GOD PÅSKE! :)

    Klem fra Ida

    SvarSlet
  5. Fin kylling, sådan en hænger også hos villads, super sød påskeide.. :)
    Og mon stagerne bag er dem du hæklede til komsammen på granvænget? Det snakker min bedste nøj om.. ;)
    Go ferie og hundetræning, håber vi snart ses.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi ja det var vidst dem, sådan en lille ting der er nem at have med i tasken ikke..
      Ja vi må snart ses, kommer du ikke til onsdags krea hygge næste gang, det er super hyggelig.

      Slet
  6. Tusinde tak for kommentar alle sammen, så dejlig med en påskehilsen :)

    SvarSlet
  7. Rigtig god påske til dig og dine!
    Håber vejret bliver skønt og at hundetræningen gik godt :)

    SvarSlet
  8. Så masse flott det var på det loppemarkedet-det så gøy ut :)
    Skal bli godt med påskeferie nå :)

    SvarSlet
  9. God påske til jer alle 3. Knus herfra:-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...