torsdag den 12. april 2012

lækker, lækker, lækker...

Lækre farver, lækkert garn. Den anden dag modtog jeg en alt for lækker pakke med posten, nemmelig skønne Kauni garner, købt hos Bettekun. Jeg kunne ikke modstå den fristelsen, at hun netop havde fyldt lageret op med lækre nye farver, bla. fordi jeg længe havde gået og drømt om et hæklet sik sak tæppe. Sammen med det garn jeg i forvejen havde købt hos Yarnfreak er jeg nu ved at have en ok samling, og er ved at være klar til projekt siksak tæppe.
Så de damer hos Bettekun og Yarnfreak, nu mangler jeg kun lige et lille hyggelig hækle kursus i siksak mønster :)) Indtil det selvfølgelig snart kommer ;) så er jeg lige gået igang med en pude, kunne simpelthen ikke holde fingerne fra de lækre farver....

25 kommentarer:

  1. Mums noget lækkert garn! :-)

    Eva

    SvarSlet
  2. Sikke lækre farver,kauni kan altså noget med farverne.måske kan du google mønstret,kunne jo være der ligger en video om hvordan man gør ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nu har jeg fået nogle rigtig gode link, så jeg må igang.

      Slet
  3. Dejlig farver drømmer også om på et tidspunkt at hækle noget i sik sak... Men det ligger vist et stykke ude i fremtiden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved heller ikke endnu om det bliver en for stor mundfuld, måske jeg starter med en dukke tæppe.

      Slet
  4. Herlige farger på det garnet, og den nye stoffslangen under var jo bare skjønn :)

    SvarSlet
  5. Det rene mums, lækkert garn og skønne farver

    SvarSlet
  6. Flotte farver. Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af garnet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu er det en pude jeg er igang med, mest for at se hvordan farverne går sammen, inden jeg begynder på noget større

      Slet
  7. Skønne skønne farver;) Og tak for sidst..
    Hvis ikke du drøner på kursus, kan jeg lære dig det næste gang vi ses;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Ja, det er noget fantastisk garn - fantastiske farver.
    Jeg tror altså, Karen Klarbæk har lavet en beskrivelse/DIY på det zig zag tæppe - jeg synes, jeg har læst hvordan, hun gjorde...
    Tilmeld dig lige en workshop under Grib Garnet i Silkeborg til juni - der er mange hækleworkshops. Karen holder også en :o).
    God fornøjelse - håber, vi ses i Silkeborg :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette og tak for den gode handel, jeg kigger lige forbi Karen. Ja jeg bliver vidst nød til at komme til Silkeborg, tror vidst ikke jeg kan holde mig væk :) Så mon ikke vi ses der

      Slet
  9. Øj nogle SKØNNE farver!
    Og det hækleri du er gået i gang med ser supersejt ud!
    /maj

    SvarSlet
    Svar
    1. TAk, det er bare en pude, jeg ville lige se hvordan farverne så ud sammen

      Slet
  10. Det ser rigtig lækkert ud. Spændende at se når du kommer i gang med zigzagtæppet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jeg starter nok med et lille dukketæppe først, så ser vi om det liver et sommerprojekt med tæppet eller jeg venter til efteråret

      Slet
  11. Ja der har ligget noget på zig zag hækling hos karen.. synes jeg satte det på min ideside engang. Apropos gad du invitere mig til pinterest som vi talte om hos Katrine? Go weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det går jeg lige nu og god weekend til dig

      Slet
  12. prøv ellers at kigge her

    http://www.grenes.dk/images/upload/files/karklud(1).pdf

    vild flotte farver kan godt forstå du ikke kunne vente

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for link, ja det var jo også en ide til et start projekt, for jeg prøver nok lige med et mindre projekt, inden jeg giver mig i kast med et stort tæppe.

      Slet
  13. wouw fantastiske farver, jeg sidder og savler hver gang jeg ser nogle af jer være i gang med projekter i det lækre Kauni garn, jeg har indtil videre holdt mig langt væk fra alverdens garnsider for ikke at falde i købefælden men nu..... arghhhh er det ikke sikkert jeg holder længere, vil nemlig også rigtig gerne i gang med et tæppe.

    Jill :)

    SvarSlet
  14. Er næsten færdig med et tæppe netop i Kauni - det er så godt!! Glæder mig til at se dit.
    Helle.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...