søndag den 8. april 2012

En hurtig syet lille retro taske

Vi nyder stadig påskeferien herhjemme og i dag nød jeg det lidt ekstra, jeg fik nemmelig tid ved symaskinen. Manden måtte desvære arbejde de første 3 dage i ugen, og de sidste er gået med at plante juletræer, 2500 juletræer er plantet MED HÅNDEN :0 Stakkels ham. Det har betydet at vi ikke har set så meget til ham her i påsken desvære, og det har derfor næsten været op til mig alene at skabe en hyggelig påskeferie for æblepigen, men vi har storhygget det har vi. Men nu er han heldigvis færdig,  og mens ham og æblepigen tog et par timers alenetid på heden, fik jeg et par timers alenetid ved symaskinen.

Det blev til denne retro taske, syet om fra et forklæde, jeg har bare syet forklædet sammen i siden, pillet stropperne af og syet dem sammen, for derefter at sy dem på tasken igen. Super nemt og hurtig project, og den færdige taske er perfekt til hækle/strikke ting.
Jeg fik også syet mine puder sammen, dem jeg klippede færdig først på ugen, dem viser jeg lige i morgen, når jeg har fået taget billeder.
I aften skal der syes øjne på en lille sky pude, jeg har klippet, uuh det er skønt med kreatid...

11 kommentarer:

  1. Det var da en skøn taske og nem at lave ser det ud til.
    Ha en dejlig aften.
    kh hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja den er virkelig nem at lave og så er forklæder en af de ting der faktisk er ok nem at finde i genbrug syntes jeg.

      Slet
  2. Flot taske med skønne farver... Super ide :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg syntes de gamle forklæder er så fine, men det er jo begrænset hvor mange man kan bruge, så er det dejlig med andre anvendelses muligheder.

      Slet
  3. Kjempefin veske - slike liker jeg godt. De er lette å bære rundt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er faktisk perfekt til garn, hvis man lige har brug for en ekstra taske

      Slet
  4. Den er sgu fin, som i virkelig virkelig fin! .-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor et fint forklæde du der har fået omsyet. Super idé :-) lyder som noget af et arbejde med de træer....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har efterhånden nogle stykker af de forklæder, kan altså ikke lade dem ligge når jeg finder dem, jeg mener da også det er dig der har lavet nogle af dem, eller husker jeg fejl...
      Ja jeg er noget imponeret over hans træ plante evner, så graver jeg lige 2500 huller på et par dage... jeg var stoppet efter 50 :))

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...