fredag den 29. juli 2011

sommer hygge i haven




Her er lidt stemnings billeder fra haven, vi nyder stadig ferien, og skønt endelig at få nogle dage med sol . Formiddagen gik med en svampetur i skoven, lidt rørhatte og nogle Karl Johan blev det til, tror måske de skal på grillen i morgen. Eftermiddagen gik med leg i haven med haveslange, hvilke betød lidt kreatid til mor.  Det bliver ellers ikke til så meget kreatid her i ferien, men små projekter som lidt hæklerier får jeg da presset ind af og til.


Husk at nyde sommeren ......

5 kommentarer:

  1. Åh. Det er så rart at se billeder af godt vejr. Her regner det for 5. dag i træk. Jeg er ved at blive sindsyg.

    SvarSlet
  2. Fr. Høll`s: Ja man kan altså godt løbe tør for gode ideer til hvad man kan lave på en regnvejrsdag når det bare fortsætter og fortsætter. men vi er heldige, vi har haft solskind de sidste par dage.

    SvarSlet
  3. hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  4. for en deilig hage
    misunnelig :)

    SvarSlet
  5. Mange tak, vi tilbringer også så meget tid derude som muligt, nyder frodigheden, men den mangler desvære udsigt over fjeld og fjord som i har,det ønsker jeg mig.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...