søndag den 17. juli 2011

Blomster og en award til de sidste to



Elsker bare de her sommeraftner, hvor vinden lægger sig og fuglene stadig synger. Her er lidt blomster fra min aften rundtur i haven. Jeg mangler stadig at uddele to blog awards, syntes ikke det er så let at udvælge to, når der er så mange smukke blogs at vælge mellem. Jeg har dog valgt to hyggelige og fine blogs ud og i kan læse her hvem de sidste to er. Resten af min aften skal gå med kaffe latte, pandekager med is og blogland, det er vel ferie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...