lørdag den 23. juli 2011

Hvad vi lave på en regnvejrsdag




Mens manden nød det som han kalder fantastisk fiskevejr, hyggede æblepigen og jeg med at være alene hjemme. Først nogle timer i køkkenhaven hvor jeg kæmpede med ukrudt og salat der var gået i stok, mens æblepigen tilsyneladende var enig med far om at vejreret bare var helt fantastisk. Vand både for oven og fra slange, kan man ønske mere.


Efter et par timer, var det dog tid til at komme ind og få tørt tøj på og så kan man jo godt trænge til en chokolade kiks.



Eftermiddagen stod på kreative udfoldelser, indtil manden kom hjem og lavede kylling med nye kartofler og salat fra køkkenhaven. Det var så et indblik i hvordan vi nyder ferien selv om det regner, håber også i har nydt dagen, på trods af den forfærdenlige tragedie i Norge.

5 kommentarer:

  1. Så pyt da med regnen, ser hyggeligt ud alligevel : )

    SvarSlet
  2. Dejligt at i kan hygge jer på trods af vejret:-)det gør vi også her, vi har jo ferie:-)

    SvarSlet
  3. Sine: Så længe det ikke blæser og er koldt, syntes jeg det er ok vejr.

    Prikker i luften: Det kan vi, men jeg savner nu også noget sol, både til mig selv, men også til min basilikum :)

    SvarSlet
  4. Hej igen! TAK for din hilsen på min blog, Det´gjorde mig rigtig glad :) Altid hyggeligt med nye læsere - så du min give away? (sælger også malerier, hvis det kan friste)

    Nu sidder jeg her og får lyst til chokoladekiks - og så er det i øvrigt rigtig skønt at se at Æblepigen får lov at drikke af vandslangen ;) åhh hvor jeg tror der er mange der ikke tør lade børnene gøre det.. Det var anderledes da vi andre var børn ikk ;) Da turde vi alt, og havde ingen mobil, playstation eller computer, nej vi legede med vand og spise chokoladekiks!! SKØNT at se din Æblepige :)

    KNUS

    SvarSlet
  5. Hi ja vi turde alt dengang, men mor er dog blevet noget mere forsigtig med årene, syntes nogle gange for forsigtig. jeg så godt din give away og jeg skal helt sikker også prøve lykken.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...