torsdag den 7. juli 2011

Ta-DA Filippas værelse



Så blev jeg færdig med denne uges TA-DA Filippas værelse. Jeg beklager dårlig billed kvalitet, normalt fotograferer jeg med mit lille pocket kamera, men den tager meget snævre billeder. Derfor havde jeg fundet mit gamle Canon spejlrefleks frem, for at få lidt mere vidvinkel på. Desvære laver det gamle analog kamera grynet billeder. Jeg bliver altså snart nød til at investere i et digitalt spejlrefleks, skal bare lige have fundet de penge jeg ikke har.
Her kommer så en rundvisning, hun har fået en madræs på gulvet, til at lege, hygge, læse bøger på, hendes seng står inde i vores soveværelse og der bliver den nok stående lidt endnu.


Bogreol er kommet op og der er syet puder, det strikket tæppe er et, jeg strikkede til barnevognen inden hun blev født, nu bruger vi den bare til hygge tæppe.


Skabet med tapet er fra en gammel reolsystem, den har fået tapet og nye greb fra Liebes. Tavlen er en jeg har fundet i genbrug, der var oprindelig dinosaurus på, nu har jeg sat tapet på fra Ferm Living.


Hylden er fra Ikea, jeg  syntes det er smart at jeg kan hænge kjolerne op, tasken er en jeg købte engang i Nepal, Stjernetegns uroen er en min veninde havde med hjem til Filippa fra Kina
.


Dukkerne og kurven er fra min egen barndom, jeg syntes det er så hyggelig at jeg selv kan huske hvordan jeg legede med dem, tøjet er også fra dengang.




Karoline plakaten syntes jeg er ret sjov, den er sat op med masking tape, nem og meget dekorativ





Der står også en kommode i rummet, den bruges til opbevaring af Filippas tøj, den er ikke malet endnu, ved faktisk ikke om den skal males, Den må i vente med at se, til jeg har bestemt hvad jeg vil gøre ved den. Det var så Æblepigens værelse, glæder mig til at se hvad i har fået lavet.

27 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er det bare blevet super lækkert!! Er helt vild med farvemikset, og fedt at de små søde kjoler har fået en plads fremme :o)

    SvarSlet
  2. Skønt SKønt Skønt SKØNT værelse!!!! Hvor er den fantastiske plakat fra?

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn blog du har, faldt lige over den og er nu blevet fast læser af den. Elsker billederne af børneværelset!!!
    Kig endelig forbi min blog og deltag i give-awayen...
    Kh Lone

    SvarSlet
  4. Wow altså - sikke en heldig lille æblepige!!! Super lækkert værelse! Elsker alle farverne og retro-temaet!! Jeg har netop modtaget tapet med posten idag magen til dit fra ferm living - det er SÅ smart!!! God aften!

    SvarSlet
  5. Sikke fine værelset er blevet. Mange skønne detaljer. Heldig pige! :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Det ser SÅ lækkert ud, virkelig flot arbejde! Hun er heldig hende Filippa!

    SvarSlet
  7. Sådan nogle skønne farver! :)
    Bliver helt glad af at se billederne.

    Kan du huske hvad IKEA hylden hedder? - For den er da smart!

    SvarSlet
  8. Hvor er det et fint værelse:-)man bliver rigtig glad af at se dine billeder:-)Vh.Søs

    SvarSlet
  9. Lisbeth: Tak jeg har flere kjoler som jeg vil have op at hænge, men mangler bøjler.
    Finurligheden: Mange tak plakaten er købt ved www.plakatforretningen.dk de har vildt mange rigtig fine plakater, de havde også den med den gamle røde malkeko. De har også gamle reklameplakater, det vækker minder at kigge der ind.
    KIND BY NATURE: Mange tak og tak fordi du vil læse med, jeg kigger ind til dig.
    Maj: Tak jeg syntes de laver fint tapet Fem Living, jeg har bugt det samme tapet nede i stuen, ved hendes legekøkken. håber jeg du viser hvad du skal bruger dit tapetet til.
    Dolls and Darlings og Christina: mange tak, det er virkelig dejlig at komme hjem, til så mange roser og kommentarer, mange tak.
    Sara: Tak, jeg kan ikke lige huske hvad den hedder, men vender lige tilbage i morgen, forhåbentlig med svar.

    SvarSlet
  10. Prikker i luften: Mange tak og tak fordi du vil læse med det er jeg virkelig glad for.

    SvarSlet
  11. Hold da op, hvor er det bare virkelig imponerende flot og fint - et misundelsesværdigt værelse! :O)

    SvarSlet
  12. Det ser så godt ud jeanett, du kan jo blive indretningskonsulent og arbejde på timebasis. Dit næste projekt må være at hækle betræde til bøjler... så du kan flashe kjolerne

    SvarSlet
  13. Tak for dine kommentar på min blog:-) her jo også super hyggeligt, og et meget fedt værelse i har fået lavet til æblepigen. Vil så gerne have lavet Amalies om. hmm men det må vidst vente lidt. Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med,

    Louise

    SvarSlet
  14. hvor er det bare blevet flot!
    de malede møbler gør lige det sidste, meget inspirende :)

    SvarSlet
  15. Anna: Mange tak
    Ellen: Tak ja jeg må til at lave bøjler, Karen har en perleblogger denne uge, den hedder, hvad er livet uden garn. Der er inspiration til nogle fine bøjler, faktisk også sådan en kjole med hæklet top som du har lavet, fin blog.
    Frk Ranke: det var så lidt og mange tak, du kan jo overveje også at melde dig til westmoses TO-DO efter ferien :)
    Marolle: Mange tak, æblepigen er syg i dag, så vi hygger på værelset i dag, skønt at den er blevet færdig.

    SvarSlet
  16. Jeg er VILD med det værelse der er så meget flot - puderne og detaljen med at hænge kjolerne WAUW. Tak for at vise det frem......det giver en masse ny inspiration :-)

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare hyggeligt :O)

    Jeg gad godt have energi til at indrette børneværelset så hyggeligt.

    Mvh Julia

    SvarSlet
  18. Hvor er det blevet et fint værelse:-) Kh Christina

    SvarSlet
  19. Hvor er det bare et fint pigeværlese - Filippa er da bare en rigtig heldig pige :-)

    SvarSlet
  20. Sikke et skønt værelse : )

    SvarSlet
  21. SUPER fedt værelse! Sikke en heldig Æblepige. Jeg har et spejlrefleks til salg hvis du er interesseret? Brugt, selvfølgelig, men fejler intet og tager super gode billeder. Skriv en mail hvis du vil høre mere. :-)

    SvarSlet
  22. Mange tak skal i have alle sammen, det er virkelig dejlig at i kan lide det og skriver kommentar jeg bliver så glad :)

    SvarSlet
  23. NØJ, hvor er det dog et skønt værelse, Filippa har - jeg vil også være barn i dit hus:-))))))

    SvarSlet
  24. Kom du i tanker om, hvad IKEA-hylden hed? :)

    SvarSlet
  25. Hov det havde jeg glemt undskyld, jeg mener hylden er fra serien leksvik, men jeg har lige siddet og kikket efter den, men jeg kan ikke finde den, måske den er udgået, beklager jeg ikke kan hjælpe mere

    SvarSlet
  26. Tusinde tak for, at du gad undersøge det! :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...