onsdag den 5. december 2012

Finnsdottir give away


Så er det tid til en rigtig fin give away her på bloggen

I samarbejde med Lime Din Bolig har jeg fået muligheden for at udlodde en rigtig fin Samsurium Rocket vase fra Thora Finnsdottir.

Thora Finnsdottir laver smukt keramik med kant, som fanger øjet med sine atypiske former og mønstre. Rocket´ hører til den serie af vaser, som Thora Finnsdottie kalder Samsurium. Serien består af en række skønne vaser og lysestager inspireret af forskellige elementer fra hverdagen. Denne vase er så fin at den sagtend kan stå alene, men du kan også skabe et flot stilleben, ved at stille den sammen med stager fra samme serie som jeg har gjort her. 

Er du lige som mig vild med Finnstottier så håber jeg du har lyst til at deltage i min give away. Men kan du ikke vente, eller mangler du gode ideer til julegaver, så vil jeg anbefale dig at kigge forbi en af mine absolut yndlings butikker, når det gælder lækkert design og finurlige påfund. 
Klik på linket Lime Din Bolig (de har også tape, også i de brede udgaver) 

For at deltage konkurrencen om den fine Rocket vase skal du 
kommentere dette indlæg senest d.21/12-2012 kl. 18.00. Det giver 1 lod. 

Hvis du vil optimere dine vinderchancer, kan du udover kommentaren gøre følgende:

  • Blive/være fast læser = 2 ekstra lodder
  • Linke til denne give away på din blog eller facebook (brug gerne billede) =2 ekstra lodder 
  • "Synes godt om Lime din Bolig på Facebook, Klik Her = 2 ekstra lodder
Så alt i alt kan du altså komme hele 7 lodder i puljen - Husk at skriv i kommentaren, hvor mange lodder du deltager med samt mail adresse hvis du ingen blog har.



216 kommentarer:

  1. FEDESTE GIVE-AWAY!! :D love finnsdottir!!! :D Jeg er klart med på alle 7 ;)

    SvarSlet
  2. Alt alt alt for lækker give away. Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  3. Jeg har lige tyvstjålet alle 7 lodder og håber på at trækningen for en gangs skyld rammer et lavt nummer :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes hendes ting er SÅ fine og deltager med 3 lodder, da jeg også er fast læser. Meget smuk og fin give away;-)
    Glædelig december

    SvarSlet
  5. Uh den er smuk den vase... Jeg deltager med 2 lodder.

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 4 lodder :) skøn give away

    SvarSlet
  7. Lækker give away, jeg er med på 7 lodder og håber jeg er heldig. Den ville virkelig pynte herhjemme :-)
    rikke.bundgaard@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor skønt! Jeg skynder mig at deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  9. Whauu 3 kæmpe store og heldige lodder til mig ;-)

    SvarSlet
  10. Uha sikken fed præmie, ville super gerne vinde...!!
    Hilsen Alice Winther
    widosugu@me.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 3 lodder ;)

    SvarSlet
  12. Jeg prøver med 3 lodder

    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  13. Jeg smider syv lodder i puljen! Er helt vild med hende Finnsdottir!

    SvarSlet
  14. Har allerede en sf hendes andre vaser stående på min ønskeseddel :0)
    3 lodder til mig
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  15. UH, lækkert! Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  16. Sådan! Great give-away - jeg deltager med alle 7 lodder. Har delt på fb :-).

    SvarSlet
  17. Bare et enkelt lille bitte lod

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne bede om tre lodder :).

    SvarSlet
  19. Oh beautiful - yes please! 2 weights please! x

    SvarSlet
  20. Ville elske at vinde. kommentar + fast læser :)

    SvarSlet
  21. Love, love - 7 lodder til mig

    SvarSlet
  22. Jeg lægger 7 lodder i kurven..Fast læser, og det hele med..<3
    Åhh, hvor vil jeg gerne vinde den her lækre give away..
    Snupper dig også lige til pinterest..Rigtig skøn blog, som jeg deler med mine venner.
    Glædelig jul
    Hilsen fra Birthe Rostgaard Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  23. FLOTTE!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder (kommentar + fast læser)

    Krydser fingre1

    - Anne Sofie (asdo 1988@gmail.com)

    SvarSlet
  24. Den er jeg også svært glad for den vase!
    Virkelig fin. Jeg hopper i med 5 lodder :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  25. Jeg er helt sikkert med på 5 lodder, og du er mer end velkommen til at deltage i min julegiveaway også:-)

    SvarSlet
  26. Bruger ikke faceboolk, så jeg er med med 5 lodder ;-)

    SvarSlet
  27. Jeg snupper 5 lodder!
    Mvh. Pennie :)

    SvarSlet
  28. Jeg ELSKER alt fra Finnsdottir! Jeg ville blive så glad for at vinde sådan en smuk vase. Jeg deltager med 3 lodder (Kommentar+fast læser).

    Med venlig hilsen Nanna (Nannapedersen90@gmail.com)

    SvarSlet
  29. SKØN give away! Jeg er med på 5 lodder :-D

    SvarSlet
  30. Jeg tror ikke mine egne øjne - et kæmpeønske kunne blive opfyldt for mig. Jeg deltager fluks med 3 lodder.
    Klem fra Gitte og Jesper :-)

    SvarSlet
  31. Wow, jeg vil heltklart gerne være med her- tager fuldt hus, lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  32. 5 lodder tak

    mvh
    Mai-Britt
    maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  33. Lækker lækker, jeg er med 5 lodder.

    Hilsen Mette
    sofieogmor@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Ih den ville jeg SÅ gerne vinde, så går all in og er med på 7 lodder :o)

    Glædelig jul!

    Kh Lene (mest-om-mad.blogspot.dk)

    SvarSlet
  35. Smukke, smukke ting hun laver. Jeg deltager er 5 lodder tak :)

    SvarSlet
  36. Lækker præmie, jeg prøver med 3 lodder.

    SvarSlet
  37. Fin præmie. Jeg vil gerne deltage med 3 lod.

    Maj-Britt

    SvarSlet
  38. Jeg er da med på 3 lodder.
    Kh Rikke

    SvarSlet
  39. Whauw - fantastisk give away... Jeg er med på 5 lodder (fast læser, like og kommenteret)

    SvarSlet
  40. Skøn vase. jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  41. Det kunne da være den skønneste julegave til mig selv - jeg smider 5 lodder i puljen (kommenteret, fast læser og link)

    SvarSlet
  42. Novra, hvor ville det være vildt at vinde denne. Jeg deltager med alle 7 lodder.

    SvarSlet
  43. 3 lodder til mig tak!
    Kig forbi min jule giveaway hvis du har lyst : )

    SvarSlet
  44. 2 stk. vil jeg gerne be om tak.

    SvarSlet
  45. 3 lodder kan det blive til mig :)

    SvarSlet
  46. Super give away! Jeg deltager også med 7 :) god dag Kristina

    SvarSlet
  47. Jeg deltager med 2 lodder- kommentar + fast læser ;-)
    Super give away ivrigt.

    SvarSlet
  48. Rigtig gerne 5 lodder til mig :) Må GERNE stå hos mig :)

    SvarSlet
  49. Jeg går da All In på 7 lodder. Så fin en ting Jeanett:-) wauw :-)

    SvarSlet
  50. Skøn Give Away! Må også altid lige et smut forbi Lime, når jeg kommer den vej :)
    Jeg vil gerne deltage med 7 lodder!

    SvarSlet
  51. Fantastisk præmie! Jeg er med på....3 lodder må det blive.

    SvarSlet
  52. Skøn vase! Jeg deltage med 3 lodder (kommentar + fast læser).

    SvarSlet
  53. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder (kommentar + fast læser)

    SvarSlet
  54. Åh elsker den keramik altså. Håber mine 5 lodder bringer mig held for jeg har lige den helt rigtige plads til den :-) Kh Tine

    SvarSlet
  55. skøn give away jeg deltager med 3 lodder åhh ville blive så glad for dem
    vibekeogpeter@mail.dk

    glædelig jul
    vh vibeke

    SvarSlet
  56. Hvor er det bare en fin vase! Jeg snupper 5 lodder:-)

    Kh. Mette (mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  57. Jamen så kaster jeg 5 lodder i puljen (kommentar + fast læser + like Lime din Bolig på Facebook)

    SvarSlet
  58. Wauw hvor en lækker Give Away - 3 lodder snupper jeg...

    SvarSlet
  59. Lækkert! Jeg nupper 5 lodder :o)

    SvarSlet
  60. Jeg smider 5 lodder i puljen. Kh Lone (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. Ihh hun laver de skønneste ting - jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  62. Hvor fint du har sat det op! 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  63. Smukt!
    Jeg smidder 7 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  64. Wooow er helt blæst bagover- sikke en vildt lækker præmie. Jeg smider selvfølgelig alle 7 lodder i og krydser fingre og tæer:-)

    SvarSlet
  65. 3lodder til mig. Håber jeger heldig

    SvarSlet
  66. Sikke en smuk vase. Jeg er med med to lodder. louise_olsen_@jubii.dk

    SvarSlet
  67. 5 lodder til mig! Kommentar + fast læser + like på facebook :)

    SvarSlet
  68. Jeg deltager med 3 lodder. Flot give away! :-)

    SvarSlet
  69. fantastisk - jeg er med med 3 loddder :)

    SvarSlet
  70. Lækkert håndværk-så fint! Jg deltager med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  71. Super lækker vase! Jeg er med på 5 lodder (like på FB + Linket på FB + kommentar), jeg tror ikke man kan være fast læser når man ikke har nogen blog? men jeg læser fast med og på min tur rundt i bloggene er din en jeg skal forbi nogle gange hver uge! Jeg nyder at se med, og inspireres til et stille, kreativt liv ude hvor det stille liv leves! :-)

    VH Trine
    trinebrun@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Jeg er med på 5 lodder. Den gad jeg godt vinde!!!
    Kh Katja :-)
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
  73. Tjuhej, den her tager jeg!

    Jeg er fast læser her, synes godt om Lime din bolig på facebook - og her er en kommentar!

    5 lodder i alt :-)

    SvarSlet
  74. Elsker de smukke vaser og lysestager! Vil meget gerne prøve lykken med 3 lodder :)

    SvarSlet
  75. Ej hvor ville jeg gerne vinde :) Jeg er så vild med de vaser!!

    De kærligste julehilsner
    Christina Zinck

    Christina@jzz.dk

    SvarSlet
  76. Jeg napper da de 7 lodder, da vaserne er så smukke :-) jeg opfylder alle krav og har linket på min facebookside :-) og så krydser jeg ellers bare fingre for at være den heldige.

    smilemil87@gmail.com.

    Rigtig dejlig dec til dig.

    Maria

    SvarSlet
  77. Fantastisk vase - jeg er med på 5 lodder i alt:0)
    Jeg krydser fingre, og ønsker glædelig jul i æbleland;0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  78. Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen med 5 lodder. Glædelig jul :-)

    SvarSlet
  79. Nøøjjj hvor er det bare så fine...
    7 til mig ;)

    SvarSlet
  80. Lækker konkurrence. Jeg prøver lykken med 2 lodder.

    SvarSlet
  81. Jeg deltager med 3 lodder:)

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Lækker give away, deltager med 7 lodder :-)

    SvarSlet
  83. Jeg er med på 5 heldige lodder... Tænk hvis ;0)

    SvarSlet
  84. Jeg er med på et enkelt lod :-)
    Sarahisabells@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Hvor ser det ud til at være en fantastisk butik! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Kh Stine o

    SvarSlet
  86. Herlig giveaway.
    Jeg er med på 3 lodder. :-)
    Rigtig god jul!

    SvarSlet
  87. De er så smukke. 3 lodder til mig:-) Kh Eva

    SvarSlet
  88. elsker dem - 3 lodder til mig

    SvarSlet
  89. Så fin vase! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Deltager med 5 lodder :-)

    Er fast læser og synes godt om Lime din Bolig på Facebook

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Hopperare med på et enkelt lod ;)

    SvarSlet
  92. Sikke en fantastisk GIVE AWAY..

    Deltager med 5 lodder..
    (fast læser, synes godt om "Lime din Bolig", kommentar)
    Hvad med et lod for at følge dig på Instragram.
    Tak for mange ideer til DIY og andre spændende indlæg.

    tinaoerskovj@gmail.com

    SvarSlet
  93. Hold da op en skøn give away.
    Jeg vil gerne være med på 5 lodder. Krydser virkelig fingre ;)

    gulstorff1983@gmail.com / Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  94. Smider 5 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet
  95. Jeg deltager med 5 lodder, Fantastiske vaser :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  96. Uha da da lækre sager - jeg er med med 3 lodder :)

    SvarSlet
  97. Uha, den er fin! 3 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  98. Uhhh lækker lækker deltager med 5 lodder:)

    SvarSlet
  99. Deltager hermed med 1 stk.. "lykke"lod.
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  100. Uh skønne sager - jeg deltager gerne med 5 lodder. Krydser mine fingre..

    SvarSlet
  101. Hvor er den bare fin, den vil jeg gerne vinde. Og putte smukke grene med eller uden vinterbær i.

    Mvh. Randi

    randilars@hotmail.com

    SvarSlet
  102. Hej, jeg er med på tre lodder

    SvarSlet
  103. Underbart vackra! Jag är med på 5 lotter.

    SvarSlet
  104. halløjsa :-)
    jeg deltager selvfølgelig med 7 lodder i denne super lækre giwe away.
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  105. jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder! Håber og krydser alt hvad jeg har :D

    SvarSlet
  106. 5 lodder til mig - og så krydser jeg bare fingre,-)

    Kathrine / kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  107. Hej! Finnsdottir gör den finaste keramiken! Självklart vill jag ta chansen, 5 lotter till mig!

    SvarSlet
  108. 5 stk. til mig... Sikke en fed giveaway....Er helt vild med de vaser.
    Glædelig jul til Jer alle.
    Vh Marie Louise
    lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Rocket ! Jeg deltager med tre lodder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  110. Holder vejret og håber så inderligt at jeg med 7 lodder har held i sprøjten....

    SvarSlet
  111. Jeg deltager gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
  112. Åh, den ville jeg gerne vinde ;)

    heidi@heidiogper.dk

    SvarSlet
  113. Ups.. 3 lodder

    SvarSlet
  114. Ups- 3 lodder

    SvarSlet
  115. Den er super smuk, jeg prøver med 5 lodder! :-)


    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  116. 3 lodder til mig :) Elsker Thora Finnsdottier :)

    SvarSlet
  117. 2 til mig, tak. Skøn skøn præmie :)

    SvarSlet
  118. Jeg er med på 7 (meget heldige!!!!!!!!) lodder!

    SvarSlet
  119. Jeg vil rigtig gerne deltage med 5 lodder - linker her: http://tichtach.blogspot.dk/p/give-away.html

    Rigtig fint foto :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  120. Jeg smider også fem lodder i puljen :)
    tvejen@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Elsker hendes ting : ) 3 lodder til mig tak

    SvarSlet
  122. 7 lodder herfra :)

    kig også gerne forbi mine give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  123. Sikke en fin giveaway, jeg er da helt frisk på 7 lodder :-) krydser fingre for at jeg er heldig

    SvarSlet
  124. jeg vil straks smide 5 lodder i puljen
    fast læser samt like på facebook...
    Og så er jeg så vild med finsdottir, så jeg vil krydse alt jeg har til den 21.

    SvarSlet
  125. jeg nupper 5 lodder

    kig forbi mine giveawways og del gerne din egen i facebooksiden danske giveaways

    SvarSlet
  126. Jeg er så enormt benorvet over Finnsdottirs univers. Ville ønske, det var mig, der kunne forme så smukke skabninger. ejg vil meget gerne deltage i din fine giveaway med 5 lodder .-) Jeg ønsker dig en rigtig hyggelig december!

    Mvh. Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  127. Jeg nupper 3 lodder - lidt heldig må man vel også være? ;)))

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet
  128. Jeg smider 5 lodder i puljen. :-)

    SvarSlet
  129. 1 lod :-) diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  130. 1 lod - finnsdottir= smukt keramik kh Stina

    SvarSlet
  131. SÅ fin en vase :) Jeg læser egentligt din blog forholdsvist fast - men har aldrig fået meldt mig som fast læser- Så det er gjort nu, så jeg kan være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  132. Årh den er fin, den vase. Jeg er med på 3 lodder. :)

    KH

    SvarSlet
  133. Wauw!! Jeg vil meget gerne være med på hele 5 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  134. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder....super fin Give Away. Den ville passe så fint hjemme hos mig;)

    SvarSlet
  135. FLOT give away, jeg er med på 7 lodder. God jul KH. Lene

    SvarSlet
  136. Så for søren - Her skal jeg da helt sikkert være med. 7 lodder til mig, tak:-)

    SvarSlet
  137. Uh det er vel nok en lækker give away, jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  138. Meget smukt keramik - jeg deltager med 7 lodder :)

    SvarSlet
  139. Uhh hvor er de smukke..
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder ;)
    Venlig hilsen
    Nini
    nini-suntum@hotmail.com

    SvarSlet
  140. ih hvor fin - jeg vil gerne deltage med 3 lodder! :)

    SvarSlet
  141. Er vild med Finnsdottir deltager med 7 lodder :o)

    SvarSlet
  142. Smukke smukke lækre sager, jeg vil gerne smide 5 lodder i puljen :o)

    SvarSlet
  143. Hvor fint :-) deltager med 3 lodder.
    Stine@blop.dk
    Stine :-)

    SvarSlet
  144. De er så fine, så fine og må gerne flytte ind hos mig :-) Deltager med 1 lod!

    KH Heidi
    jhsedlacek@gmail.com

    SvarSlet
  145. Elsker det design! 5 lodder!
    Marie (a) balch.dk

    SvarSlet
  146. Rigtig fin lysestage, jeg vil mægtig gerne være med, tak Ü

    SvarSlet
  147. Sikke en super Giveaway -jeg elsker elsker Finnsdottir :) Jeg vil gerne deltage med 3 x lodder som fast læser og med kommentar:)
    Jeg xxxx alt jeg har.
    Knus
    Axx

    SvarSlet
  148. Wow, de er da ret fine.. jeg er med med 5 lodder (har ingen blog)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov.. og min mail: sanne_rise@hotmail.com

      Slet
  149. Ej, hvor er det en god give away.
    Jeg smidder 7 lodder, og vil VILDT gerne være den heldige.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  150. Det er ikke så tit jeg deltager i give-a-ways men den vase vil jeg rigtigt gerne vinde. Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  151. Uh håber jeg er den heldige - deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  152. Det var da bare den fineste give away. :) Jeg deltager med 5 lodder.

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  153. fem vinder lodder til miiiig :)

    SvarSlet
  154. Hun laver så smukke ting, så jeg prøver med 5 lodder og håber, at jeg bliver den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  155. Snupper da lige 4 lodder:)
    Og krydser alt jeg kan.
    Kh Mette

    SvarSlet
  156. 5 lodder til mig....

    Skøn skøn vase i yndligsfarven.-perfekt

    Kh Tanja
    Tanjarydahl@gmail.com

    SvarSlet
  157. Jeg er med på 3 lodder, tak.
    Julehilsner fra Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  158. 3 lodder! Er fast læser :)
    Kh. Nikoline Svenningsen
    Lillefjummer@hotmail.com

    SvarSlet
  159. Jag tar en lott och hoppas! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  160. Jeg tager 4 lodder og lover at sende dig billeder med mine skønne blomster fra haven i den vase jeg so much håber to vinde, og lave en lille støvl. dansss....

    mange julesøde knasende klejnehilsner fra Diana der selv har mosterskuffert.blogspot.dk , min email er www.mosterskuffert@hotmail.dk.

    SvarSlet
  161. Hold da fast, den vil jeg gerne vinde. Så jeg smider 7 lodder.
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  162. 3 lodder til mig, tak. Håber julemanden kommer med en smuk før-julegave ;0)
    Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  163. Mega god give away - jeg er med på 7 styks!

    SvarSlet
  164. HAPS jeg napper fluks 5 lodder ;o)

    SvarSlet
  165. Her nupper jeg lige 5 lodder :)
    Er fast læser hos dig, har liket siden og nu kommer med kommentar :)

    Det er en meget spændende give away, som jeg godt kunne tænke mig at få fingrene i :D

    SvarSlet
  166. Lækker give away - Håber så meget jeg vinder den, krydser alt hvad der kan krydses :)
    Er med på 7 lodder...
    churup@hotmail.dk

    SvarSlet
  167. Sikke en lækker giveaway, som jeg naturligvis må deltage i ;0)
    Jeg er fast læser, så jeg deltager med 3 lodder :0)
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  168. Virkelig lækker giveaway. Jeg deltager med 5 lodder... og når jeg har fundet ud af hvordan man smider lnket på sin blog, ja så med to mere.... hosthost, sådan er det at være ny blogger tror jeg bare.

    SvarSlet
  169. Uh hvor fint:)
    Jeg deltager med 3 lodder.
    God jul:)
    Mvh Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  170. Wow! Så fint. Vil rigtig gerne være med. Tre lodder til mig, tak.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  171. Årh, hvor er den fin... Jeg er med på tre lodder.
    tennaklaris@hotmail.com

    SvarSlet
  172. Så fin - deltager med fem lodder - tak!
    Mvh Line - linelock@gmail.com

    SvarSlet
  173. Den er virkelig fin! 5 lodder til mig, tak! :)

    SvarSlet
  174. Uhh.. Jeg vil da også være med! 3 lodder til mig, tak! :)

    SvarSlet
  175. Det blir til 5 lodder til mig så :)

    SvarSlet
  176. Den ville klæde mit hjem...Jeg deltager med 5 lodder tak;)
    Hilsen fra
    Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  177. Ej en fed blog. Med på det hele med 7 lodder. Har ALDRIG vundet så jeg håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  178. Helt igennem fantastisk keramik, man bliver da simpelthen nødt til at være med på denne flotte Give away :0) Jeg deltager super gerne med alle 7 lodder :)

    Så er det bare at X`e fingre!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  179. Elsker Finndottirs lækkerier, og er helt vild med den flotte vase her. Jeg smider 3 lodder i puljen
    Mette Schneider Kjær- msej2020@hotmail.com

    SvarSlet
  180. Lækker lækker give-away. er NØDT til at være med med 5 lodder :) (kommentar + fast læser + like på facebook :) ) Krydser fingre!

    SvarSlet
  181. 5 lodder til mig :) Jeg satser på at jeg har vinderloddet...

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...