søndag den 3. juli 2011

Billeder fra en gråvejrsdag



Det har været en stille og rolig weekend, med tid til familie hygge, lidt krea projekter, og afslapning, sådan nogle weekender vil jeg gene bestille nogle flere af tak.  Her er lidt billede fra rundt om på gården, som jeg tog her i eftermiddags. jeg syntes det har været noget lidt underlig vejr i dag, sådan dejlig lun, vindstille men overskyet og gråt, man forventer ligesom at nu begynder det snart at regne, der er dog ikke kommet så meget som et dryp hele dagen. Jeg elsker bare denne tid på året, alting blomstre, bær og grøntsager står klar til at blive plukket og snart kan vi høste det første frugt.
Jeg håber i andre har haft en lige så skøn weekend, som vi har haft.



6 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte billeder, især det med ribsene... Det er virkelig flot... Får helt lyst til selv at plante mig en lille ribsbusk.

    Det er en skøn tid, især i disse dage, for det er dejlig varmt selvom det er lidt gråt i vejret. Vi var selv en tur til vesterhavet igår, det var nu lidt koldt, men til vandet kom vi. Og idag var jeg en smut til Ebeltoft med en veninde, så ikke så afslappende en weekende, men har nydt den alligevel.

    ha en dejlig aften fortsat

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog en dejlig gård I bor på. Det ser rigtig skønt og velholdt og ORDENTLIGT ud. Det ser man ikke så tit på landet, desværre. SMUKT! :-)

    SvarSlet
  3. Louise: Det skal du gøre, ribs er så dejlig at have i haven. Jeg er helt vild med Ebeltoft, er der meget sjælden men det er en helt fantastisk by.
    Dankebaar: Mange tak, det er nu ikke alle steder det er så ordentlig, jeg kan også godt lide det lidt vilde. vi har en stor have som ikke er helt afgrænset ud til naturen, det flyder ligesom lidt sammen. Jeg kan godt lide det ordenlige :) tæt på, og så må det godt blive mere og mere rodet i udkanten af haven.

    SvarSlet
  4. Ej, sikke smukke omgivelser I har.

    SvarSlet
  5. uhm Jeannetts rysteribs- det ligger godt i maven :-) der er desværre ingen ribs på min busk i år- den blev plantet sidste efterår.. mon sneglene spiser ribs? jeg syntes at der var nogle grønne bær på et tidspkt...

    SvarSlet
  6. Malene: mange tak vi nyder det også hver dag.

    Ellen: Hi ja jeg kan godt huske du har en svaghed for ribs, mon ikke jeg kan nå at plukke en pose til dig, men det kræver selvfølgelig at du kommer forbi og henter dem.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...