fredag den 22. juli 2011

Loppefund fra Vorbasse marked



 Jeg har været på Vorbasse marked i dag, for første gang i mit liv. Jeg var lidt spændt på om det hele gik op i heste og billig tøj og dårlige cdèr og om kræmmerne var for professionelle, så de virkelige fede ting kostede kassen. Jeg må sige her bagefter, det var lidt af en blanding af det hele. Men der var også enkelte steder hvor man kunne gøre en god handel, jeg er faktisk rigtig tilfreds med det jeg har fundet og for prisen jeg har givet for det. Det blev til to Lotus kander en kaffe og en te kande + en Vitro porselen kande samt lidt ekstra retro guf.
De nederste billeder er lidt af det som ikke kom med hjem, billederne er fra Genbrugsmode.dk telt. Helt klart et af de mest spændende steder på markedet, desvære var sagerne til en lidt højere pris, end det jeg går efter. De har en fysisk butik i århus, jeg har aldrig været der så jeg ved ikke om den kan anbefales, men jeg skal da heltsikker forbi næste gang jeg kommer til Århus, for syntes godt nok hun havde nogle fine sager.



Rettelse: jeg beklager jeg er kommet til at rode rundt med butikken Genbrugsmode og en anden butik i Århus som jeg desvære ikke har navnet på. Jeg har altså lavet en fejl, Genbrugsmode.dk er en internetbutik og deres fysiske butik ligger på vestsjælland mellem Holbæk og Kalundborg. Beklager fejlen men så er der ihvertfald en lækker retro butik til jer der bor i den anden ende af landet.

14 kommentarer:

  1. Hold da op hvor nogle lækre sager, både dem du tog med hjem og dem du måtte efterlade!

    SvarSlet
  2. Du har da virklig skudt papegøjen denne gang. Sikke fede sager.

    Stine:)

    SvarSlet
  3. Rigtig fine sager du har fundet - igen! Det er du da blevet hård til. ;-) Og dejligt at høre at Vorbasse omsider byder på andet end Kinavarer og forhutlede dyr. ;-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  4. Christina: Ja nu hvor jeg sidder og kigger på billederne, så fortrød jeg godtnok at jeg ikke købte noget mere.

    Stine: Jeg er også rigtig godt tilfreds, ikke mindst fordi jeg virkelig gjorde nogle gode handler.

    Dankebaar: Ja dejlig at der var lidt andet, men stadig kun lidt.

    SvarSlet
  5. Du godeste, sikken en masse godbidder.

    SvarSlet
  6. Lækre ting du valgte. Mit Lotus hjerte banker lidt ekstra, når jeg ser så fine kander i så god stand. Heldige du.

    SvarSlet
  7. Øv nu ærgrer jeg mig da over jeg ikke tog derned.. Overvejede det, men da jeg ikke har været der før besluttede jeg mig for at blive hjemme. Nu ved jeg da ikke lige hvorfor jeg kom frem til den beslutning - fine fund du har gjort :o)

    SvarSlet
  8. Kisser: Jeg er også godt tilfreds, specielt fordi jeg ikke regnede med at finde noget særligt.

    Malene: Jeg er også rigtig glad for dem, den ene pruttede jeg ned fra 350 kr til 150 kr. kunne rigtig godt tænke mig terlærkener i samme farve.

    Pernille: jeg tog også kun afsted fordi min veninde lokkede, hun går ikke så meget på loppemarkeder, men er kommet der i mange år sammen med familien. Jeg lokkede hende til at købe en Rørstrand kande, men var langt mellem de lækre ting

    SvarSlet
  9. halløj halløj

    Så er man tilbage efter et par dejlige dage i sommerhus... Som godt blev sat i relief efter fredagens uhyggelige ting.... puha puha, man sidder stadig og er totalt rystet.

    Men for at kommentere på dine loppefund, hvor er det bare FINE.... sikke meget lækkert du fik med dig, ville så gerne ha været der ude, men gad ikke køre så langt når vi nu var i sommerhus... og slet ikke i det vejr.... Burde måske ha gjort det alligevel.

    Og skønne billeder at ting at lave i regnvejr. Tror Merle skal male et maleri næste gang det pis regner.

    De næste to dage skal hun på ferie hos mormor og bedstefar, det blir så dejligt for hende.

    ha en go aften

    Kram fra mig

    SvarSlet
  10. Mums, for nogle loppelækkerier!

    SvarSlet
  11. Hej ævlebævle
    Genbrugsmode.dk har en fysisk butik i Havnsø som ligger i vestsjælland imellem Holbæk og Kalundborg.
    Den online butik hedder www.genbrugsmode.dk
    Dette er bare en rættelse af overstående, så ingen kører forgæves..;-) altså tager en tur til Århus.

    Mvh Wislevgård antik og genbrug

    SvarSlet
  12. Rikke: tak håber jeg bliver lige så heldig næste weekend.
    Louise: Jamen velkommen tilbage så hyggelig, Jeg kigger lige ind og ser lidt sommerhus stemning senere :)

    Sara: Tak

    Wislevgård antik: mange tak fordi du gav dig tid til at rette min fejl, jeg går straks ind og retter i indlæg. Jeg må have byttet rundt på dig og en anden, øv jeg havde ellers glædet mig til at se den butik i Århus. Men mange tak for hjælpen og undskyld fejlen.

    SvarSlet
  13. Food is important part of Everyone's life. you will have to read about winter crop and summer crop in the school days. Time We Don't Plates should be decorated during lunch in home.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...