lørdag den 30. juli 2011

En stofpakke er ankommet


Så kom der lige en stof pakke til mig i dag, med det skønneste retrostof købt af Gitte. Jeg er virkelig glad for at jeg har fundet frem til Gitte og hendes fantastiske stofsalg, ikke kun fordi hun har et stort udvalg, af det fineste stof, men også fordi hun bare yder det bedste service jeg har fået længe og tænksig hun havde lagt et ekstra stykke stof i pakken. Jeg kan kun anbefale at i kigger ind på Gittes side, der er både stof, duge og vattæpper at vælge imellem.




Husk at nyde sommeren....

3 kommentarer:

  1. Uh jeg ku godt tænke mig at købe de to vattæpper, men hvordan gør jeg, det kan jeg ikk gennemskue??

    SvarSlet
  2. Kære Wunderbar - du sender bare en mail til Gitte, hendes adresse står ude i højre side. ;-)

    Jeg kan også kun anbefale Gitte - hun er så fantastisk sød og har rigtig meget fint stof!

    Tillykke med stofpakken Ævle - det ser super skønt ud. Og jeg kommer gerne forbi og stikker fødderne i den der balje - hvor ser det dog bare hyggeligt og afsleppende ud! :-)

    Go søndag.

    Kh Maria

    SvarSlet
  3. bare Wundebar: de er rigtig fine de vattæpper dem har jeg også overvejet og nu har du jo fået svar allerede :)

    Dankebaar: Tak for hjælpen til Rakel og jeg laver gerne en ny balje til dig hvis du kommer forbi :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...