fredag den 14. juni 2013

Fridag, drømme og fødselsdag



Jeg har en en fridag i dag, der er nemmelig fødselsdag i Filippas børnehave i dag og det vil jeg jo som mor helst ikke gå glip af. Det er dog ikke Filippa der har fødselsdag, det er selve børnehaven der skal fejres med sine 25 år. Der er rejst stor cirkus telt på legepladsen og børnene har forberedt sig i lang tid på hemmeligheder som de glæder sig til at vise frem til os forældre.
Filippa blev afleveret i børnehaven i morges, de skulle nemmelig synge fødselsdags sang og forberede, det gav lige mig en fri formiddag og det skal da nydes.

Danske jordbær, chokoladelakridsser og kaffe, det er faktisk helt ok at have fri selv om det regner. Jeg sidder og drømme om det orangeri vi har planer om at bygge til næste år, tænk lige at kunne side ude i sin have med sin kaffe, chokoladelakridser  og noget garn i lækre farver, mens regnen tromme på vinduerne...
Vores overdækket teresse er dog ved at tage form, nu hvor der er kommet tag på, her kan jeg jo også side i tørvejr heldigvis, men når solen ikke skinner og siderne ikke er helt lukket endnu så bliver det forkoldt på en dag som i dag.

Mens jeg drømmer om orangeri, blomster og havelir, følger jeg med på bloggen her. Charlotte og hendes mand er i fuld gang med at skabe et helt fantastisk uderum, lige efter min smag, med orangeri, blomster og plads til store tanker og strikketøj.

5 kommentarer:

  1. Hold op I bor smukt - er døren lyserød? Eller er det bare lyset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hi jeg kan godt se at døren ser lyserød ud, men den er altså hvid :-) Jeg kan ellers godt lide lyserød, jeg har en lyserød væg i stuen, måske jeg skulle overveje et par døre også

      Slet
  2. Lyder som en dejlig dag... Og hvordan kan du holde fingrene fra de der pyntelakidser? Tænkte forleden på om vi snart skal se billeder af udestuen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi det gik heller ikke så godt :-) Jeg tænkte faktisk på om du i stedet ikke snart kom forbi med dit strikketøj, så kan du nemmelig se den live, og afprøve om det fungerer :-)

      Slet
  3. Sikke smukke billeder! Hvor bor du bare fint.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...