lørdag den 22. juni 2013

solstråler i stuen



Min stue vender mod syd/vest og hver aften rammer solens sidste gyldne stråler min stue. Det giver et helt specielt lys i stuen, med et meget varm og gyldent skær. At den lave sol så også er meget afslørende hvis vinduerne trænger til at blive vasket, eller hvis der ligger lidt støv på hylderne, det er en helt anden sag.

Efter vi har fået ny sofa og flere billeder op på væggen, syntes jeg det er blevet rigtig fint i stuen. Jeg drømmer dog stadig om forskellige forandringer, der er bare lige det, at forandringer ofte koster penge, så de må komme sådan lidt hen af vejen. Noget af det der står på min ønskeliste er kobber, jeg syntes det vil passe super godt til min lyserøde væg, fx en stor kobber lampe i hjørnet ved sofaen kunne være så fin - drømme, drømme, drømme.....

Billederne er taget for nogen dage siden, i dag har der ikke været nogen sol, den holder sikkert pause, så den rigtig kan være klar til at skinne når jeg holder ferie......

8 kommentarer:

  1. Dejlige billeder.
    Der ser skønt og hyggeligt ud. Og ikke dårligt at have gemt et solstrejf til en dag som i dag :).

    SvarSlet
  2. I bor bare super hyggeligt:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Ser meget hyggeligt ud!! Perfekt fanget solstrejf. Håber også på mere sol og sommer, da vi nok også ender med ferie i "Casa de baghave".

    SvarSlet
  4. Sig mig har hun en hinke-rude på gulvet?? Hvor fedt!!
    Er det malet, masking-tape eller??

    SvarSlet
  5. Kjempekoseleg stove, fekk lyst til å slå meg ned i sofakroken:-) Nydeleg lys. Håper på sol snart her også:-)

    SvarSlet
  6. Neiii sikke en hyggeligt stue altså.
    Forandringer og fornyelser drømmer man vist altid om. Bre man havde en pengetræ i haven ikk?

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare vidunderligt fint ud! Solen rammer også netop mine soveværelsesvinduer (når den velogmærket har lyst til at skinne), og gennem mine lyse gardiners farvefilter bader den rummet i det smukkeste gyldne lys. Jeg elsker den slags.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...