søndag den 30. juni 2013

Følger du med....

I morgen er det sidste dag med Google reader, det lukker som bekendt ned og det er ikke længere muligt at følge Ævlebævle derigennem.
Har du stadig lyst til at være fast følger her på bloggen, og det håber jeg da virkelig du har :-) så er det gennem Bloglovin det foregår. Bloglovin er nem og overskuelig, jeg har selv brugt det længe, og jeg har været rigtig glad for det.
Jeg har alle de blogs jeg følger samlet et sted og det er nemt at rulle siderne igennem, og se hvilke indlæg jeg lige skal nærlæse. Jeg har en app til mobilen og det er næsten her jeg læser de fleste blog, igen super overskuelig.

Hvis du er hurtig kan du få bloglovin til at hente de blog du følger over google reader og samle dem i bloglovin, det er da smart. Du kan læse meget mere om det, og om den smarte app til mobilen lige her

Har du fortsat lyst til at følge med her på bloggen, og blive opdateret hver gang jeg skriver nyt, så kan du gøre det lige her


1 kommentar:

  1. Jeg følger med fra Google til bloglovin. Endelig fandt jeg ud af, hvordan det virker. Og jeg fik tilføjet min egen blog :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...