tirsdag den 11. juni 2013

Ny sommer kjole


Jeg har syet en ny kjole til æblepigen, det er faktisk lidt tid siden men jeg har ikke lige fået taget billeder af den før nu.
den er syet i blåstriberet stof fra Stof og Stil og mønstret er fra en af de Franske sybøger som jeg skrev om i indlægget her (det er fra den med pigen og træhunden udenpå)

Jeg er temmelig vild med modellen, den minder meget om kjolen med vingeærmer som du kan se min udgave af i indlægget her. Den er dejlig sommerlig og jeg tror den må være super skøn at have på.

Æblepigen blev ihvertfald rigtig glad for den, og ja så er jeg jo også glad....





17 kommentarer:

  1. Hvor er den bare skøn, jeg kan godt forstå at Æblepigen er glad for den. Og modellen, hun er da for kær!!!

    SvarSlet
  2. Så fin og klassisk!
    Og hun ser glad og tilpas ud i den, din æblepige :).
    Jeg elsker det blå og hvidstribede stof, og har selv syet en kjole med vingeærmer til Solbjørg af det sidste år.
    Jeg tror jeg må have fat i et par meter til nye projekter :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jeg er også helt vild med stoffet, tror også jeg skal have mere af det næste gang jeg kommer i Stof og Stil

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, ja det er vildt fint det stof og samtidig rigtig billig, selv om det ikke er særlig bred i metermål, jeg vil også have købt mere af det.

      Slet
  4. Super flot sommerkjole - er også helt vild med stoffet:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg kan se at vi er mange der er vild med stoffet :-) det er også en super kvalitet faktisk, selv om det er billigt

      Slet
  5. Sikke en fin kjole - og bedårende model :)
    Jeg er også helt vild med stoffet, ved du om det kan fås mere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sidst jeg var i stof og stil var der ikke så meget på rullen, men jeg tror at de får nydt hjem løbende, jeg satser ihvertfald på at de har mere næste gang jeg kommer i Stof og Stil

      Slet
  6. Super smuk og sikke en bedårende datter

    SvarSlet
  7. Så smuk en sommerpige ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...