onsdag den 26. juni 2013

Steder hvor tankerne flyver


Den anden dag var jeg rundt i haven med mit Kamera, det havde lige regnet og det hele var så grøn og frodig.
Jeg knipsede en hel del billeder og nogle af dem lagde jeg ud i indlægget her. Jeg syntes dog stadig der var en del gode billeder at vise, fra vinkler jeg ikke så tit viser frem på bloggen. Ikke fordi jeg ikke syntes der er noget at vise frem, måske mere fordi der er andre steder i haven der er mere fotogene.
Jeg syntes nu rigtig godt om mine knapt så fotogene steder i haven, for det er ofte der jeg kan finde ro. De der små stier der giver gode tanker når man går på dem, hvor der ikke er store fine pæoner eller roser der står og "larmer" med deres fine store og meget fotogene blomster. Eller der hvor stien ender ud i en skøn udsigt ned over markerne, til møllerne for enden af bakken, måske går et rådyr eller en ræv nede på marken, måske der ikke er andet end udsigten og mine tanker....













9 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig have, du har. Ja, og ro er jo efterhånden en sjælden vare. Ha' en god aften.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det er så fin en have i har, er vild med træerne og jeres lille bænk...det ligner et ægte eventyr have, sådan én hvor man godt kan få lidt kriller og sommerfugle i maven bare af at gå rundt derude i stilheden alene :-)

    Er det for øvrigt ikke en øl-plante/busk/træ du har på et af de første billeder?? Den der ligner store rabarber blade...?? Sådan en havde min bedstemor i hendes have, da jeg bare barn....åååh vi har siddet under de kæmpe blade og gemt os mange gange. dejlige minder fra en meget savnet bedstemors univers :-)
    (og nu sidder jeg og tænker at det måske slet ikke er sådan en plante du har...men uanset, så vandrede mine tanker lige tilbage til bedstes have. Og det er jo dejligt i sig selv:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Så smukt, det er... Din have er da helt eventyrlig - det må være et fantastisk sted at vokse op!

    SvarSlet
  5. Sikke dog en dejlig smuk have, og man bliver da helt lækkersulten efter sommerfrugter, når man ser de sidste to billeder.

    SvarSlet
  6. Sikke en smuk have, den må da være kæmpestor? Jeg er vild med det naturlige/vilde look - og hvilken udsigt. Du siger endelig til hvis du har mange lupiner/frø...

    SvarSlet
  7. Smukke billeder. Det ligner bestemt et sted, hvor man kan finde ro.

    SvarSlet
  8. Fin og stor have :-) du har en mamut plante kan jeg se, husker da mine forældre købte en lille bitte plante på et marked. Nu står den hver sommer og er kæmpe stor, som i virkelig kæmpe, alberte har sovet lur under den i barnevognen i ly fra regnen. Virkelig sjov plante.

    SvarSlet
  9. Elsker jeres haveunivers..:) Den heldigste æblepige der vokser op der..

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...