søndag den 2. juni 2013

Puste mælkebøtter



Vi kan slet ikke få nok af at plukke blomster og puste til mælkebøtter. Der er efterhånden en del blomster at plukke rundt omkring i haven og rigtig mange af dem er mælkebøtter. det er nu helt ok selv om jeg gerne så dem udenfor min græsplæne.
Det er en sjov gammel tradition det der med at pust til mælkebøtter, mon ikke vi alle har prøvet det på et eller andet tidspunkt, jeg husker ihvertfald tydelig hvor sjovt jeg selv syntes det var (og stadig gør lidt) da jeg var lille.

Jeg håber i alle har nyt weekenden og det gode vejr lige så meget som vi har, jeg er helt sikker på vi  går en skøn uge i møde...











5 kommentarer:

  1. Rigtig dejlige billeder af den lille æblepige :)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, og hvor skønt at kunne plukke så smukke blomster i haven :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn billedserie!:) Håber I har nydt weekenden..
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg savner de skønne buketter - med mælkebøtter og tilhørende pletter på tøj - jeg fik af mine engang små piger. Fine billeder af en fin pige. Ha' en fin mandag.

    SvarSlet
  5. jo det er da skønt at puste til mælkebøtter- bare man kunne fange frøene i vinden på foto- vi fik også pustet godt til dem her i weekenden- lækre asparges du lige har hevet op der!!!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...