mandag den 10. oktober 2011

Pakkeleg


Jeg har været så heldig at modtage denne fine æble pakke fra Æblemoster, med masser af æbler fra en æble blog til en æble blog. Jeg har deltaget i Lines pakkeleg, hvor aftalen var at hun skulle sende en pakke til mig, hvorefter jeg sender en pakke retur til hende. Mange mange tak for denne super fine pakke Line, det er jo helt vil alle de fine ting du har lavet og sende til mig. Jeg er virkelig så glad for den, du har bare ramt rigtig med alle tingene.


Jeg elsker HAMA perle ting, har ikke rigtig selv været igang endnu, men går og glæder mig til æblepigen bliver lidt mere snild på fingerne så vi kan komme igang. Derfor blev jeg virkelig glad da jeg så disse perle ting, som meget snart bliver hængt op, måske ved puslebordet, for æblepigen har allerede kommenteret på dem.


Te der kan få enhver kaffe drikker til at hoppe med på te vognen, jeg har drukket en del te før, men har de sidste år kun drukket kaffe. De her te er bare så gode, dejlig krydret som jeg bedst kan lide og jeg har allerede drukket to af dem.


Blomster som måske skal indgå i min perleuro


Hjemmesyet æble hagesmæk, den er helt vild fin og allerede i brug og helt klart yndlings hagesmækken nu. Masser af lækkert æblestof, som jeg glæder mig til at komme igang med at lave fine ting ud af.

Og ja det fortsætter, denne fine uro fik jeg også med. Den hænger allerede i spisestuen og passer så fint sammen med mit rød prikket tapet. Altså Line du er bare så sød, mange mange tak, jeg er helt vild glad for det hele. Nu skal jeg virkelig i tænkeboks for at finde på hvad jeg kan sende tilbage, det bliver rigtig svært, men jeg håber jeg får sendt en pakke retur, du bliver lige så glad for som jeg er for den her, du har sendt til mig.
Jeg vil gerne føre denne pakkelegen videre, så har du lyst til at være med, skal du bare skrive en kommentar til dette indlæg, de første 2 der kommenterer er med. I skal skrive jeres e-mail eller sende mig en e-mail med jeres adresse, så sender jeg en pakker til jer. Når i har modtaget en pakke fra mig, sender i hver en retur til mig. I fører pakkeligen videre ved at lave et indlæg når i har modtaget pakken, og opfordre 2 nye til at deltage. Hver deltager modtager altså 3 pakker og hvem vil ikke gerne modtage 3 pakker, her i denne lidt mørke og kolde efterårstid.

9 kommentarer:

  1. Hold da op en skøn pakke du har modtaget der, elsker alle de æblestoffer. Jeg vil da gerne være med i pakkelegen endnu en gang, det er så hyggeligt. Knus Tamra

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig gerne være med!!

    SvarSlet
  3. nå så kom der kommentarer- så den godt i aftes- :-)
    lækre sager du fik der ..

    SvarSlet
  4. Tamra og Barbara super jeg sender lige mail
    Ellen: Ja det er helt vild fine sager, så nu skal jeg til at lave pakker, der kommer også snart en til dig

    SvarSlet
  5. uh- glæder mig :-) men har du tid til det- du er vel ude i praktik?

    SvarSlet
  6. Ellen: nej men der er noget som bare må gøres :)

    SvarSlet
  7. Søde Jeannett. Jeg bliver helt glad indeni over, at du er så glad for gaven. Det er svært at sende noget til en man ikke rigtig kender, men jeg kan se at jeg ramte rigtigt med det hele. Skønt. Hvor passer uroen dog smukt til dit tapet. Jeg glæder mig meget til at modtage en pakke fra dig, men husk at tage dig god tid. Ingen stress her. Knus fra Line

    SvarSlet
  8. hm... det lyder spændende og en smule mystisk?

    SvarSlet
  9. Æblemoster: Du havde bare ramt så rigtig, der er ikke en ting der der ramte ved siden af, helt igennem en super dejlig overraskelse.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...