søndag den 30. oktober 2011

En hektisk uge

Det har været en susende travlt uge for mig, en af de uger hvor jeg har været bagefter konstant. Ugen startede med syg æblepige og en masse logistik arbejde med hvem der skulle passe, alt for lidt nattesøvn, den lille stakkel får altid undt i ørene når hun er syg. Så glemte jeg et foredrag men Lola Jensen, veninden ringede 10 efter start og spurgte "hvor er du" øøh jeg er på parkeringspladsen om 10 min :) og sådan har min uge bare fortsat. Heldigvis slutter ugen mere roligt, æblepigen er frisk igen og jeg kommer ikke forsent mere, faktisk kom jeg en time fortidlig til mødregruppe møde idag, jeg havde glemt at stille tiden om :)  Grundet denne hektiske uge, har der også været lidt stille på bloggen og jeg har ikke fået kommenteret så meget rundt på jeres ellers mange spændende indlæg og svaret på alle de søde kommentarer herinde, det beklager jeg.
I går var jeg så i Fredericia til Kreative dage, en heltigennem skøn dag med masse inspiration, gode ideer og ønsker om kommende projekter, jeg fik også købt lidt med hjem. Rigtig fin papir, hækleopskrifter og masking tape fra Ønskefe.dk og garn fra Tante Grøn, det skal bruges til at hækle de fine flag fra Karen Klarbæk.
Jeg fik også et par bøger med hjem i tasken, Tina Dalbørges Førstehjælp til fantasien og Maja Hansens Flere hæklede dyr, rigtig gode bøger som jeg glæder mig til at komme i gang med.
Til sidst skal i lige se denne fine hårbøjle, jeg kunne slet ikke stå for den, syntes den er så fin. Det er Bente der har garnbutikken geilsk.dk Hun havde en stand på messen og havde denne fine hårbøjle i håret, mens hun gik rundt og solgte garn.                

3 kommentarer:

  1. lækkert med lidt krea indkøb :-) Vil lige høre dig hvad det er for noget special garn du har købt i den flotte mode farve?

    SvarSlet
  2. Marie: Det hedder Chunky og det er fra Hjerte garn, det er lige som flere tråde spundet sammen til en tråd. Det er baby alpaka og jeg har tænkt at lave et halsrør af det. Håber det er ok svar, for jeg kan ikke huske hvad standen hed, hvor jeg købte det og jeg ved ikke om det hedder noget bestemt den måde det er spundet på.

    SvarSlet
  3. Mange tak for svar :-) jeg prøver at finde frem til det. Jeg tænkte også med det samme, det kunne være til et halsrør :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...