lørdag den 23. maj 2015

Når Kastanje træerne lyser

Lige nu blomstre kastanje træerne lige ved indgangen til huset, og lige ovenover Filippas legehus. Det er så fint når de store Kastanjer træer står og lyser med deres store hvide blomster, specielt lige før det blive mørk, så forstår man virkelig hvorfor man siger at kastanjetræerne lyser.
På den anden side af legehuset blomstre Syrenerne, jeg elsker Syrener, de er ikke bare smukke, de dufter også helt fantastisk.
Under Kastanje træerne er der flere ting der blomstre lige nu, både i skovbunden og i stenbedet, nogle af mine yndlings er den gule pæon, og mine duftene lyserøde Daphne.
Jeg nyder virkelig denne tid på året, det hele er så frodig, lidt mere varme ville være godt, men jeg fylder år på onsdag så der kommer sommeren, det er jeg sikke på...











10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja den er bestemt også en yndlings, og så er den tidlig og senere sætter den virkelig smukke frøstande.

      Slet
  2. Åh elsker når kastanjen tænder sine lys! Det er indbegrebet af overgangen mellem forår og sommer. Og det er (også) en skøn tid! Ja, vi kunne godt bruge lidt mere varme, men på den anden side så holder de forskellige forårsblomster rigtig længe i denne majkulde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja det havde jeg slet ikke tænkt på, det er jo bestemt en fordel. Noget af det skønne ved de blomstrende Kastanjer er også at de tiltrækker bierne, der lyder en skøn summen når man går forbi.

      Slet
  3. Svar
    1. Tak det er bestemt også en yndlings

      Slet
  4. Det er altså nogle rigtig dejlige billeder du tager. Fyldt med stemning. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak det er jeg rigtig glad for at du syntes, det betyder meget for mig at andre kan lide mine billeder.

      Slet
  5. Svar
    1. Tak det er rigtig dejlig at høre at du kan lide billederne

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...