torsdag den 7. maj 2015

Dagens loppefund

Jeg er så heldig at på min rute hjem fra arbejde ligger der et super loppe sted Sjølunds Marskantik, jeg har skrevet et indlæg om det som du kan læse her  Det er så fristende lige at tage en ekstra runde i rundkørslen, og nogen gange giver det bonus.

I dag var en af de bedre dage og jeg fandt dette fine jern bord og en zink vandkande og en rigtig fin zink spand.
Leif kiggede godt nok lidt da jeg bad ham hjælpe med at løfte den ud af bilen, men ok med en uddannelse som smed, har man nok en naturlig modstand mod rust. Jeg har det til gengæld rigtig fint med rust, jeg vil faktisk gå så vidt at sige at jeg syntes det kan være rigtig smuk.

Jeg har ikke helt besluttet mig for hvor den skal stå endnu, men lige nu står den i gårdspladsen med lidt nips... yes yes jeg har lavet et stilleben, og jeg syntes hvis jeg selv skal sige det, at det faktisk ser helt ok ud.




3 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt- og den patinerer da bare finere og finere efterhånden som tiden går :-) God weekend!

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde, ja jeg syntes bestemt også bare den bliver finereo og finere

    SvarSlet
  3. Smukt ser det ud, sikke dog et skønt bord! Jeg har også en mand, som rynker på næsen af rust - der er så meget mænd ikke forstår ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...