lørdag den 9. maj 2015

Kanelsnegle iPad og haveplaner


Det har regnet det meste af dagen, egentlig rigtig fin vejr til haven, men helt ærlig ikke lige det fedeste vejr at gå ude i. Så vi har brugt det meste af dagen inde, først med ipad, kanelsnegle og have planer, derefter i hyggeligt selskab med et par veninder der kiggede forbi, til mere kaffe og flere kanelsnegle.
Jeg har brugt opskriften på kanelsnegle fra AMO

Jeg har fået styr på mine så lister, den endelige plan over køkkenhaven, og fået skrevet ned i min lommebog nogen af de ting jeg allerede har plantet og sået. Desvære har jeg ikke kunne opdatere frø og så listen på bloggen, da mit nye design driller lidt, men jeg håber snart at få de sidste ting skrevet på.

I eftermiddags var vi ude for at hente en lille ny medlem til familien, en super sød grå dværgvædder som hedder Flora, i skal nok snart få lov til at hilse på hende.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med kaninen.
    Her har det også regnet, så det blev til lidt spurten rundt mellem bygerne :-) Og så lidt maling indendøre.
    Glæder mig til at møde dig og din mor i morgen :-) Da loves der sol fra en skyfri himmel -)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak perfekt med vejret, jeg glæder mig til at se din have og hilse på. Det er jo altid skønt når der kommer nye dyr til, så vi har hygget og leget med den lille skønhed i dag.

      Slet
  2. Skøn opstilling med de hvide tulipaner og hvide narcisser.
    Ja kanelsnegle går man aldrig forkert af. Smager skønt.

    Tillykke med jeres nye beboer.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det hele blev sat lidt sent i krukkerne så de har været længe om at springe ud, men nu er de heldigvis fine og det var værd at vente på.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...