mandag den 4. maj 2015

Trækning af Give away, Kreativ genbrug ideer til haven

Vinderen er fundet...
jeg beklager jeg havde lovet at udtrække vinderen i går, jeg glemte det, men nu er jeg klar med vinderen Ta-da... vinderen er Evajj.   

Tillykke til dig, du kan sende mig en mail med dit navn og din adresse, så sørger jeg for at bogen snart er på vej til dig.

Jeg har fået hjælp fra Random.org til udtrækningen, jeg kan bare ikke kopierer billedet desværre driller det, jeg håber at i stole på mig alligevel.

Hvis du ikke har vundet men alligevel gerne vil have bogen kan den bestilles her Og i kan læse min anmeldelse og se flere billeder her

Mange tak til jer der havde lyst til at være med, og mange tak for alle de gode ideer til genbrug i haven, det har været meget inspirerende at læse jeres kommentarer.


1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...