lørdag den 31. december 2011

Godt nytår


Nu er tiden kommet hvor vi snart siger farvel til det gamle år og velkommen til et nyt år, vi fester herhjemme i år, bordet er dækket og gæsterne kommer snart.  Mens neglelakken tørrer vil jeg lige benytte tiden til at ønske alle som kommer omkring bloggen et rigtig godt nytår.
2011 var året hvor søde Rakel gav mig det sidste skub til at få startet min blog, det er jeg er dig dybt taknemmelig for. Jeg hygger mig så meget med at skrive indlæg, gemme gode minder, og jeg elsker alle de skønne kommentarer jeg har fået gennem året, fra jer alle sammen. Sørme om Rakel ikke lige har givet mig et skub mere, jeg er nemmelig lige kommet igang med at pinne og endnu en ny verden er lige åbnet sig for mig. Det er simpelthen så genial et koncept, det er sjov, inspirerende og en super måde at gemme gode ideer på. Jeg kommer heltsikker til at hygge mig mange timer i det nye år med at pinde gode inspirerende ideer, i kan se lidt om hvad det er ved at klikke lige her.
Nu er gæsterne på trapperne, så rigtig godt nytår allesammen, og mange tak fordi i kiggede ind på min blog, jeg er stjerne glad for hver og et besøg, kommentar og fast læser jeg har fået, uden jer var bloggen ikke det samme.




10 kommentarer:

  1. Også godt nytår herfra mig. Hils hvis jeg kender gæsterne :-)

    SvarSlet
  2. Også godt nytår herfra mig. Hils hvis jeg kender gæsterne :-)

    SvarSlet
  3. Godt Nytår :-)

    (Så fint du har pyntet op!)

    SvarSlet
  4. Hvor er bordet bare fint!

    Rigtigt godt Nytår!

    SvarSlet
  5. Hvor er bordet bare fint!

    Rigtigt godt Nytår!

    SvarSlet
  6. Virkelig fin borddækning. Og det der Pinterest ser da rigtig spændende ud. Flotte og inspirerende ting, du har samlet dig der.

    SvarSlet
  7. Mange tak for kommentar alle sammen, håber i havde en hyggelig aften i går og er kommet godt ind i det nye år. Fru Ejsing dejlig hvis der er nogle af mine pins der kan inspirerer

    SvarSlet
  8. Godt nyttår :) Blir spennende å følge bloggen din i 2012 og :)

    Klem Lene

    SvarSlet
  9. Sikke et lækkert bord.. Håber I havde en dejlig aften..:)
    Jeg er også blevet fanget af Pinterest - må kigge ind til dig, når tøserne sover;)
    Godt nytår - glæder mig til at følge din inspirerende blog i 2012 også.
    KH Anne

    SvarSlet
  10. Håber du kom godt ind i det nye år, og rigtig godt nytår herfra :-) hmm måske man snart skulle hoppe med på vognen med pinterest, lyder jo til at være en fed idé :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...