søndag den 25. december 2011

Den skønneste julegave


Se lige hvad jeg har fået i julegave af manden min, 1 års abonnement på Mollie makes, jeg er simpelthen så glad og kan næsten ikke vente til det første blad ankommer til min postkasse. Ved ikke om det er fordi at han er ved at være træt af at høre mig fortælle om hvor fantastisk det blad ser ud til at være og hvor glad jeg ville blive for et abonnement, uanset hvad syntes jeg han har fundet den helt rigtige julegave i år, stor ros til ham.

7 kommentarer:

  1. Ih ja det er en fin gave, det ville jeg også gerne have. Hvad koster et års abonnement? ved du det?

    Louise

    SvarSlet
  2. Ej hvor en god mand du har dig.
    Jeg kender slet ikke bladet, men det ser godt nok spændende ud! Jeg håber vi får mere at se til det, her på din blog :)

    SvarSlet
  3. Dejlig gave du har fået. Jeg har set enkelte eksemplarer af bladet og det er et super blad
    Kh hanne

    SvarSlet
  4. Så fine en gave å få! :)

    Å få abbonoment på et blad
    er jo supert!!

    Mange klemmer til deg!
    :)

    GOD JUL

    SvarSlet
  5. Lajoma: tak og god bagjul til dig også ;)
    Frk Ranke: Det kan jeg godt forstå, men den er lidt dyr den koster næsten 600 kr om året, der udkommer et blad i måneden.
    Christina: Jep en super dejlig mand, jeg skal nok vise lid fra bladet når det kommer.
    Hanne: Jeg har ikke set bladet sådan i real life, kun læst om det og set lidt på deres hjemmeside, så jeg glæder mig virkelig til det første blad kommer.
    Interiør: tak ja jeg kunne sagtens finde et par blade mere jeg gerne ville have e abonnement på ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...