lørdag den 3. december 2011

Julerose

En skøn skøn juleroser står uden for min dør og lyser op, jeg syntes den er så fin og skrøbelig, som den står der i regn og rusk og minder mig om i sommers hvor haven var fyldt med dejlige duftene roser.
Jeg selv har været ude hele dagen og nyde det mindre gode vejr, jeg har været på jagt med gode venner og føler mig dejlig træt og brugt nu hvor jeg sidder med en god kop kaffe og venter på at manden og æblepigen snart kommer hjem. I morgen står den på en ny dag med jagt igen og der har jeg bestemt at jeg skal være lidt bedre til at ramme, jeg sender en hilsen til den lille hurtigløbende harer som sikkert nu sidder ånder lettet op mens den prøver at få pulsen ned igen.
Rigtig god weekend til jer alle.



5 kommentarer:

  1. Å ja den er nydelig men også en tøffing som trives med å stå ute nå i desember.

    Juleklem fra Marit.

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk. Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Mange tak for kommentarer, ja det er en sej men smuk lille en.

    SvarSlet
  4. Jeg elsker juleroser. Har prøvet at plante, men desværre gik de ud...
    Kh Christina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...