lørdag den 17. december 2011

En før julegave til æblepigen

 I dag fik æblepigen en førjulegave, en dejlig strikket trøje som min venindes mor har strikket. Vi modtog den med posten i går, og da vi var så heldig at solen skinnede i dag skule den heltsikker afprøves. Jeg skulle hilse og sige at den er dejlig varm, god til at løbe stærkt i, og hoppe og danse i. Ja jeg advare lige mod alt for mange billeder nu, men vi er altså super glade for den, og den fine hue vi fik med sammen med, mange tak til Katrines mor.
Dagen i dag er gået i hyggelig selskab med mormor, hvor vi har bagt vaniljekranse og pebernødder, endnu en ting kan vinkes af på to-do listen her op til jul, dejligt. Fortsat god weekend alle sammen.





12 kommentarer:

  1. Den er godt nok også lækker!

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker!!! Den må jeg lige vise min mor;) Sådan en ville min trunte også elske at rende rundt i..
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Wow hvor er den skøn!! Ved du hvor opskriften er fra? Sådan en kunne min Karen også godt tænke sig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Rigtig fint sæt :-) Det er da bare en super skøn gave at få!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et sødt sæt.
    Og en sød pige:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Tak for kommentar allesammen, ja jeg føler mig også heldig at kende en der er så god til at strikke og jeg syntes farve kombinationen er blevet rigtig god. Den er dejlig stor, uden at være for stor, det vil være så ærgerlig hvis hun kun kunne passe den et halvt år, jeg tænker hun kan få glæde af denne her længe. Annchen og Kirkesjov jegskal nok lige spørge hvor opskriften er fra og så melde tilbage til jer.

    SvarSlet
  7. Den er bare flot, Hej de kan altså noget m pinde i den familie, den gad jeg godt lave til pigerne. Har du været inde over farvevalg eller var det en overraskelse?

    SvarSlet
  8. Ellen: Tak for kommentar, altså Katrine har en lidt i samme stil, jeg ønskede mig den så lidt mere piget, det er det eneste jeg har været med til.

    SvarSlet
  9. WOW! Hvor er den bare super fed :0) Jeg elsker strikkede lækkerier.. Hmm måske skulle jeg vide billedet til min meget strikke ivrige - og dygtige kollega ;0)
    Skønne billeder..

    SvarSlet
  10. Sikke dog en lækker æblepige i en lækker trøje!
    - Det må være dejligt at åbne sådan før julegave.

    SvarSlet
  11. Den er virkelig fin.... Passer perfekt på en fin lille æblepige.

    Og tusind tak for den fine pakke, den landede i postkassen igår:-)

    Vi har bare SÅ travlt den her weekend, så har ikke fået nået at sige tak.

    Idag drager vi til Tivoli i København.

    Dejlig hygge søndag til jer

    SvarSlet
  12. FINE eplepiken
    og så nydelig strikkesett!!

    Håper du har en fiin adventssøndag :)
    klem.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...