fredag den 9. december 2011

Lidt flere juletræer

I eftermiddags sad vi som så mange gange før og hyggede ved spisebordet, det er så dejlig at æblepigen har lyst til at hygge og være kreativ sammen med mor, det nyder jeg virkelig. Mens hun sad og lavede perle armbånd, fik jeg lavet lidt flere juletræer. Denne gang har jeg brugt retro stof og Rie Elise Larsen papir og på toppen er der kommet en  lille filt kugle. Nu står de og pynter i vindueskarmen ved siden af spisebordet, sammen med det lille juletræ som æblepigen har lavet til mig, jeg syntes egentlig det er blevet meget hyggelig. Flere har spurgt til hvordan jeg laver dem, det er rigtig nemt, og jeg fik taget nogle billeder af processen, så i morgen kommer der en lille mini DIY til dem der har lyst og ikke kender dem i forvejen.  







3 kommentarer:

  1. Den DIY vil jeg glæde mig til! God weekend ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine! Sikke I julehygger:) (her er det MEGET småt med julepynt...)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er de fine. Fantastisk DIY :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...