torsdag den 8. december 2011

To lys på et bord og hjemmelavet juletræer

Her til aften fik jeg lige nusset lidt rundt og pyntet lidt mere op til jul, hjemmelavet juletræer, hæklet hjerter og gamle kugler, blandet med svampe fra SG. og Maileg nisser. Jeg syntes egentlig at det er blevet meget hyggelig, på det lille bord i hjørnet af stuen.
De ting som stod på bordet før har jeg fjernet, jeg har det rigtig godt med at fjerne nogle af de mere faste ting i stuen her op til jul, jeg bliver så glad efter jul, når jeg finder nogle af mine yndlingsting frem igen. Nogle gange har en ting bare fået en plads herhjemme og så står den bare der, men har jeg haft den gemt væk en tid, så ser jeg ligesom på det med nye øjne og har nemmere ved at finde nye pladser og sammensætninger til mine ting.  Jeg kan egentlig godt lide den ro og overskuelighed det giver når alt julepyntet er pillet ned efter jul, men nogle gange kan det også godt virke lidt tomt og så syntes jeg det er dejlig at finde de ting frem igen jeg ikke har set et stykke tid.
  


9 kommentarer:

  1. Jeg har det på akkurat samme måde.. Jeg har også ting jeg pakker væk i skabet så jeg kan finde dem frem og glædes over dem i det nye år... Og når først juledagene er ved at være ovre, så glæder jeg mig SÅ meget til at få det hele ned, og begynde og tænke på forår.. :) Men det ser rigtigt hyggeligt og fint ud hos dig.. :)

    SvarSlet
  2. Mange tak Rakel og du beskriver rigtig godt hvordan jeg også har det med julepynt,

    SvarSlet
  3. Det ser bare hyggeligt ud:-)
    Har det på samme måde,så føler jeh at jeg har fået nye ting.
    Og at foråret bare kan komme an...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fint og hyggeligt ud... Skønne Maileg nisser, de er bare ikke til at stå for:-)

    SvarSlet
  5. Hvor ser dine træer fine ud, hvordan er de lavet? Af stof eller? Hyg dig!

    SvarSlet
  6. Jeg pakker også nogle ting væk, netop som du skriver giver det en helt særlig glæde, når man finder det frem igen efter jul. Og når de faste ting kommer frem igen gør de det sammen med små løgplanter, og længslen efter forår. Hyggeligt julehjørne du har lavet :-)

    SvarSlet
  7. Sikke noget fint julepynt du har fået fundet frem. Jeg kom til at se på de hæklede julehjerter. Er det nogen du har en opskrift på eller ved hvor jeg kan finde den??

    SvarSlet
  8. Så fina de där granarna! Ett av alla de papperspyssel som finns på min "vill-göra-lista".

    Tack för den gulliga kommentaren hos mig!

    Ha en go helg!

    SvarSlet
  9. indretning med farver: Ja jeg begynder allerede at glæde mig til foråret i januar.

    Beasilke: Jeg kunne købe mig fattig i alt deres julepynt, ja og nisserne er så hyggelige, det syntes jeg også.

    Ellen: ja de er lavet af stof, jeg laver en DIY i morgen.

    Marie: ja løgplanterne går jeg også amok i efter jul og så kan det kun gå for langsomt med at blive forår.

    Tanja: Jeg skal lige se hvad jeg kan gøre med hjerterne, vender tilbage til dig.

    ERRY: Ja de er så hyggelig syntes jeg, og vis du laver dem i papir er de jo hurtig at lave.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...