tirsdag den 6. december 2011

Pom pom træ og cupcakes

Vi er rigtig i julestemning blog nissen og jeg, mens jeg overraskede mine kolegaer med juletræs cupcakes, fordi de gerne vil se mig igen efter nytår, havde blognissen gået helt amok med at lave pom pomer. Jeg har lavet en alm. basic vanilje cupcake med grøn lakrids frosting mums, opskriften på cupcaksene har jeg fundet hos Annettes kager 

Da jeg så kom hjem havde nissen sørme taget æblegrene ind og pyntet dem fint op med pom pomer, ihh sikken en dejlig overraskelse.


Som om det ikke var no,k har nissen sørme også lavet en hel skål med pom pomer som en af jer læser kan være heldig at vinde. Det eneste du skal gøre er at sende en hilsen til nissen her, inden i morgen kl 24. så trækker jeg en vinder torsdag og sender pom pomer til den heldige vinder hurtigst muligt.

(skålen beholder jeg altså selv, den har jeg fået af min bedstemor, og er mig meget kær :) 

13 kommentarer:

  1. Kære nisse!
    Jeg kunne godt bruge en håndfuld pom pom´er til at pynte op med:-)

    SvarSlet
  2. Så fine og inspirerende bilder!!

    :)

    KLEM

    SvarSlet
  3. Muns de kager ser godt nok lækre ud!!
    - og de pompon'er må meget gerne komme her og holde jul!!!

    SvarSlet
  4. De ser lækre ud de kager (jeg kan godt forstå de gerne vil se dig igen efter nytår!)

    Skulle nissen finde på, at sende pompom'er til tungelunden, jamen så må vi ud og hitte nogle grene :)

    SvarSlet
  5. Fantastiske juletræs muffins :o)

    Herhjemme er der altid plads til en ekstra pompom.
    Mvh. katja

    katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Pomponer kan snildt pynte her...

    SvarSlet
  7. Elsker pom pom'er. Krydser fingre

    SvarSlet
  8. Lækre kager! Kan jeg mon lige høre hvordan du gør når du skal transportere så mange pyntet cupcakes? Og fint pompom-træ, det skal den ha' den lille nisse :-)

    SvarSlet
  9. De muffins der, hvor ser de bare lækre ud:) Og sikke et yndigt pyntet træ:)

    SvarSlet
  10. Kære lille Nisse

    Du som er så dygtig, jeg ville elske at pynte her hjemme med dine smukke pom pommer :-) De er virkelig fine.

    Hvor det fint som du hygger om æblepigen og hendes familie :-)

    SvarSlet
  11. Uh, de er så fine og dine cupcakes ser super lækre ud!

    SvarSlet
  12. Kære lille nisse..
    Jeg ville elske at vinde nogle af de fine pom pom'er, da jeg ikke selv har fattet at lave dem endnu..:)
    Hvis ikke jeg er den heldige, kan du måske overtale din søde nissemor til at forklare mig, hvordan jeg selv kan lave nogen..;)
    KH Anne (som nu er kagesulten)

    SvarSlet
  13. Dine cup cakes ser rigtig lækre ud :) Kolegaerne må være blevet glade.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...